تصمیم عجیب فتح الله زاده پس از بازگشت استقلال

تصمیم عجیب فتح الله زاده پس از بازگشت استقلال

علی فتح الله زاده در تاریخ 7 آبان 1375 برای اولین بار به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد و در اولین دوره مدیرعاملی خود تا 30 اردیبهشت 1382 نزدیک به هفت سال مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده داشت و پس از جدایی از این مجموعه مجددا سکان هدایت باشگاه استقلال در تاریخ 10 اردیبهشت 1385 و تا شهریور 1386، یعنی. یک سال و چهار ماه بعد بار دیگر همه کاره باشگاه استقلال شد.

فتح الله زاده پس از جدایی از این گروه، مجدداً در 28 خرداد 1388 مدیرعامل باشگاه استقلال شد و این بار تا 7 اردیبهشت 1393 برای مدت نسبتاً طولانی (تقریباً چهار سال) مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده داشت اما پس از آن. ، به جز یک دوره کوتاه سه هفته ای در اسفند ماه 1396، دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال نبود!

در تمام این سال ها یکی از آرزوها و آرزوهای بزرگ مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال (در سال هایی که کلنگ به یاد اردوگاه ناصر حجازی زده شد) انجام فعالیت های اداری و وظایف مهم باشگاه استقلال در همان کمپ فتح الله زاده که سوم مهرماه سال گذشته برای چهارمین بار (بدون دوره موقت سه هفته ای) مدیرعامل باشگاه استقلال شد، روز بعد به کمپ زنده یاد حجازی رفت و یکی از دفاتر نیمه کاره زنده کمپ یاد را سفارش داد. حجازی باید به سرعت برای حضور مدیرعامل باشگاه آماده شود.

یکی از افراد نزدیک به دفتر مدیریت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: طبق دستور مدیرعامل جدید فتح الله زاده تا 24 آبان ماه به طور رسمی دفتر خود را به کمپ زنده یاد حجازی تغییر داده و به همان محل منتقل می کند. امور باشگاه استقلال

دیدگاهتان را بنویسید