خبر بسیار خوب برای معاون مستقل فتح الله زاده

خبر بسیار خوب برای معاون مستقل فتح الله زاده

بخشی از این پول که 300 هزار دلار است باید طی چند روز آینده پرداخت شود و اگر این اتفاق نیفتد یک هفته بعد از آن قرارداد فسخ می شود و علاوه بر اینکه محبی باید به تیم پرتغالی بازگردد، باشگاه استقلال نیز 600 هزار تومان نیز جریمه خواهد شد. همچنین باشگاه شباب الاهلی امارات نیز درخواست دریافت اولین قسط از پول رضایت نامه انتقال مهدی قیدی به استقلال را داشته و در نامه ای به باشگاه استقلال تهدید کرده است که در صورت دریافت این مبلغ به فیفا شکایت خواهد کرد. پرداخت نشده.

در همین زمینه فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز در واکنش به این خبر گفت: در حال مذاکره با مسئولان شباب الاهلی برای حل این موضوع هستیم و به این دلیل خطر و تهدیدی متوجه ما نیست. و قطعا تا پایان فصل خواهد بود.او به حضور خود در استقلال ادامه خواهد داد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره محبی نیز اظهار داشت: از 2 روز پیش با مسئولان باشگاه سانتا کلارا در پرتغال مذاکراتی داشتیم تا این موضوع به صورت دوستانه پیش برود تا بتوانیم همچنان از حضور محبی در استقلال بهره مند شویم. به همین دلیل باید خیال هواداران راحت شود زیرا ما به این راحتی هوادار را از دست نمی دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید