وعده های فتح الله زاده به ریکاردو ساپینتو

وعده های فتح الله زاده به ریکاردو ساپینتو

این دومین باری است که علی فتح الله زاده در روزهای اخیر به دفتر خود در کمپ ناصر حجازی می رود، قرار نبود همه آنها با ریکاردو ساپینتو ملاقات کنند و او علاقه مند است روند ساخت و ساز در کمپ در جریان باشد با این مراجع قطعا ثابت شد. خطاب به سرمربی استقلال که علی فتح الله زاده اصرار بی دلیل برای تصاحب طبقه دوم ساختمان کمپ ندارد و می خواهد با حضور مستمر با کادر فنی این تیم ارتباط نزدیک داشته باشد.

سوء تفاهم بین علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو برطرف شده و اعضای کادر فنی این تیم در طبقه اول ساختمان مستقر شده اند و مدیرعامل باشگاه استقلال به ریکاردو ساپینتو قول داده است که به مرور زمان تمام امکانات لازم برای تیم فراهم شود. در اردوگاه ناصر حجازی تهیه خواهم کرد. البته مهمترین قسمت این امکانات یعنی زمین چمن خوب برای آبی ها تدارک دیده شده است و سرمربی پرتغالی خوشحال است که هم تیمی هایش در روزهای سرد زمستان در زمینی خوب تمرین می کنند.

در دیدار روز گذشته علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو موضوعات مهمی مطرح شد. فتح الله زاده ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب استقلال مقابل تراکتور و پیروزی مقابل این تیم، مجددا اذعان داشت که باشگاه و تک تک اعضای هیات مدیره از کادر فنی و تلاش بازیکنان حمایت خواهند کرد و مربی دیگری وجود ندارد. درگیر و تمام اخبار رسانه ها در این زمینه حدس و گمان است. از سوی دیگر، علی فتح الله زاده از ریکاردو ساپینتو خواست تا لیست ورود و خروج را در اختیار او بگذارد تا علاوه بر جدایی از بازیکنان فعلی، بتواند بازیکنان جدید جذب کند. البته در حال حاضر پنجره استقلال بسته است اما مجری در زمان توافق با میلیچ و پین قول داده که آن پنجره را باز کند.

از چهره ریکاردو ساپینتو پس از دیدار با علی فتح الله زاده مشخص بود که از صحبت با مدیرعامل و نتایج راضی است و با جدیت و اشتیاق به دنبال نمایش خوب مقابل سپاهان است. استقلال همان تیم قبل از جام جهانی شد و موقعیت های خطرناک زیادی را مقابل تراکتور ایجاد کرد. البته این هنوز تیمی است که فرصت های زیادی را تلف می کند. ریکاردو ساپینتو این مهم را قبول دارد و می گوید در تمرینات تیم این مشکل را حل خواهد کرد.

حالا در روزهای آینده همه منتظرند ببینند کدام بازیکن یا بازیکنان از لیست تیم حذف و چه بازیکنانی به تیم اضافه خواهند شد. در حال حاضر هیچ بازیکنی از باشگاه اخراج نشده و هیچ بازیکنی درخواست رضایت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید