سیاست جالب ساپینتو در مورد فتح الله زاده

سیاست جالب ساپینتو در مورد فتح الله زاده

پس از برکناری آجورلو از سمت هدایت باشگاه استقلال و مدیرعاملی علی فتح الله زاده، سرمربی استقلال در جلسه ای با سرمربی قبلی اعلام کرد که با تفاهم آماده ترک اردوی آبی پوشان است. اما آجورلو از او خواست که بماند و کار کند.علی فتح الله زاده هم در مورد اعتمادش به این مربی گفت که باید بماند و طبق قرارداد به کارش ادامه دهد و در نهایت قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را تکرار کند.

علی فتح الله زاده برخلاف وعده هایی که در روز اول حضورش در اردوی آبی پوشان به بازیکنان و کادر فنی داده بود، او اصلا درآمدزایی نداشت و در نهایت ناتوانی باشگاه در پرداخت بدهی استراماچونی منجر به این شد. حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و دریافت بازیکنان و کادر فنی درصدهای قراردادی حتی از تیم های نیمه انتهایی جدول هم عقب است، البته از تیم های رقیب هم عقب است و باشگاه حتی نمی تواند پاداش برد را پرداخت کند! این بار علی فتح الله زاده با جدیت اردوی آبی ها را ترک کرد و این اتفاق نه تنها برای هواداران، برای اعضای تیم و کادر فنی خوشایند بود، بلکه ترجیح ریکاردو ساپینتو سکوت و احترام به مدیرعامل و ادامه مبارزه است. . وی در پایان بازی با آلومینیوم اراک تاکید کرد که هرگز نگفتم علی فتح الله زاده در استقلال مشکل ایجاد می کند اما وقتی استعفا داد و برگشت یعنی بازگشت او باید با اتفاقات خوبی برای تیم همراه باشد که اینطور نیست. اتفاق افتاد..

در هفته های اخیر و پس از دیدار ذوب آچان و آلومینیوم اراک، بازیکنان استقلال به انتقاد از علی فتح الله زاده پرداختند. مدیرعامل علاوه بر عدم پرداخت پول به بازیکنان، تصمیماتی گرفت که برخلاف بازیکنان بود. یکی از آنها جریمه عارف غلامی بود و اینکه او در تلویزیون گفت که بازیکنان تا زمانی که دستمزد نگیرند به زمین نمی روند و بازی نمی کنند در حالی که استقلال اکنون مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. و کادر فنی مدعی دریافت آنها زیر 50 درصد بوده و از طرفی پاداش های زیادی می طلبد. با این حال، ریکاردو ساپینتو سعی می کند کار بزرگی انجام دهد و سکوت کند و به مبارزه ادامه دهد. هت تریک برای بردن جام. اگر بتواند در یک فصل حساس این کار را انجام دهد، قطعا نامش برای همیشه در تاریخ استقلال خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید