قول جدید فتح الله زاده به ساپینتو و استقلالی ها

پس از این دیدار، فتح الله زاده به بازیکنان گفت: می خواستم خیلی زودتر به تمرین بیایم و شما را ببینم اما در صحبتی که با سرمربی تیم داشتم، گفتم بهتر است روی بازی تمرکز کنم و به همین دلیل آمدم. امروز تمرین کن.”

وی افزود: ما تیم بزرگی هستیم. شما جایی هستید که بزرگانی چون روشن، حجازی، پورحیدری و… در آنجا بودند. همه شما بازیکنان خوبی هستید. طبیعتا برخی مطبوعات هم شیطنت دارند. ساپینتو به من گفت که بازیکنان خوبی دارم و می خواهم همه آنها را حفظ کنم. من با نظر او موافقم. یک جام و یک مسابقه در پیش داریم. حتی اگر 10 بازی انجام دهید، فراموش می شود، اما غنائم در خاطر می ماند. کار من تهیه یک منبع مالی است.

قول جدید فتح الله زاده به ساپینتو و استقلالی ها

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: درخواست کردم بیایم و قراردادها را بررسی کنم. یک هفته به من فرصت دهید. شنیدم دوتا ثواب میخوای که انشالله بهت میدم. قرارداد اسپانسر در انتظار است. من از شما می خواهم که 40 میلیون هوادار را خوشحال کنید. خوب بازی می کنی و حق داشتی در بازی قبل چهار گل بزنی. مربی خیلی خوبی داری او به خوبی می داند که چگونه بازی ها را بخواند و یک پسر آگاه است. او مورد حمایت من است و فصل آینده در تیم ما خواهد بود. ذهن خود را از مسائل مالی دور کنید و روی خوشحال کردن طرفداران خود تمرکز کنید.

در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال رو به مدیرعامل باشگاه استقلال کرد و گفت: من هم از بازگشت شما به باشگاه استقبال می کنم. شما تجربه زیادی دارید و باشگاه را می شناسید. فتح الله زاده در این تیم افتخارات زیادی کسب کرد. ما در همه مسابقات از تمام انرژی خود برای پیروزی استفاده می کنیم. اولویت ما قهرمانی است. ما برای رسیدن به این هدف سخت کار می کنیم. شما توسط ما حمایت خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید