گزینه فتح الله زاده برای جانشینی ساپینتو

گزینه فتح الله زاده برای جانشینی ساپینتو

پس از تغییرات مدیریتی که در باشگاه استقلال رخ داد و علی فتح الله زاده جایگزین مصطفی آجورلو شد، عده ای تلاش کردند تا احتمال تغییر سرپرست کادر فنی آبی پوشان را مطرح کنند و اخبار حاشیه ای در این باره منتشر کردند که مورد تایید این باشگاه نیست. .

اگرچه استقلال با ریکاردو ساپینتو نتایج قابل قبولی کسب کرد و با اختلاف کمی نسبت به صدر در رده سوم قرار دارد، اما گفته می شد مدیرعامل جدید به دنبال ایجاد تغییراتی در راس کادر فنی این تیم برای بهبود شرایط برای ادامه لیگ برتر است. رقابت آن را بهتر کرد

این در حالی است که علی فتح الله زاده بارها در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده که سیاست باشگاه حمایت از ساپینتو است و همه شرایط را برای حمایت از این مربی پرتغالی فراهم خواهد کرد. با این حال برخی نزدیکان به سرمربی سابق آبی ها به دنبال مطرح کردن نام او برای بازگشت به نیمکت استقلال هستند.

یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سیاست باشگاه حمایت از ساپینتو تا قهرمانی است، در خصوص ذکر نام امیر کلانوی به عنوان نزدیک ترین گزینه برای جانشینی ساپینتو، گفت: مسئولان باشگاه چنین قصد و نامی ندارند. برای هیچ تغییری ایجاد نشده است.

به نظر می رسد با توجه به انتقاداتی که به رفتار ساپینتو می شود، برخی افراد نزدیک به سرمربی سابق استقلال از این فرصت استفاده کرده و بحث تغییرات کادر فنی آبی های تهرانی را آغاز کردند.

خبرنگار مهرکسب در عین حال خبر داد که در این مورد بحثی صورت نگرفته و استقلالی ها از ساپینتو حمایت خواهند کرد و امیدوارند با این سرمربی پرتغال قهرمان سوپرجام شوند و اولین قهرمانی را با او جشن بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید