تماس تلفنی فتح الله زاده هشداری جدی برای ساپینتو است

تماس تلفنی فتح الله زاده هشداری جدی برای ساپینتو است

ریکاردو ساپینتو در پایان فصل با توجه به نتایج خوبی که با استقلالی ها کسب کرد، ممکن است توسط تیم های عربی پیشنهاد شود و یا مورد توجه ملی پوشان قرار گیرد که در این صورت احتمال جدایی او از تیم استقلال وجود دارد. همانطور که فرهاد مجیدی پس از قهرمانی استقلال راهی تیم اتحاد کولبا شد.

ریکاردو ساپینتو استقلال را قهرمان سوپرجام کرد و حالا این شانس را دارد که استقلال را قهرمان لیگ برتر و جام حذفی کند. در این صورت طبیعی است که با پیشنهادات جالبی مواجه شویم. به خصوص از تیم های عربی. از طرفی از دست دادن این دو جام نیز می تواند استقلال را به انتخاب گزینه جدیدی وادار کند.

در هر صورت در پایان فصل در صورت جدایی ریکاردو ساپینتو، علی فتح الله زاده گزینه ایرانی را انتخاب خواهد کرد. شاید این مربی ساکت الهام بخش باشد! الهامی چندی پیش با تیم هوادار پرسپولیس را شکست داد. پس از این دیدار فتح الله زاده شخصا با ساکت الهامی تماس گرفت و به او تبریک گفت.

البته در این لحظه باشگاه استقلال با تمام وجود از ریکاردو ساپینتو حمایت خواهد کرد و برای تمدید قرارداد او تلاش خواهد کرد چرا که استقلال به تیم خوبی تبدیل شده و یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است.

دیدگاهتان را بنویسید