تماس تلفنی مصطفی تاج زاده با خانواده پس از دو هفته/فخرالسادات محتشمی پور: همسرم 18 روز است که در اعتراض به اعتصاب غذا و در سلول انفرادی به سر می برد.

تماس تلفنی مصطفی تاج زاده با خانواده پس از دو هفته/فخرالسادات محتشمی پور: همسرم 18 روز است که در اعتراض به اعتصاب غذا و در سلول انفرادی به سر می برد.

روز جدید فهول سادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده در گفتگو با جماران گفت: همسرم در گفت و گوی امروز تاکید کرد که چون این افراد و سازوکارها را قبول ندارد، در محاکمه آنها شرکت نخواهم کرد، هر حکمی که آنها بدهند برایم مهم نیست. و وقتی می‌دانند که من در داخل بازجویی نمی‌شوم، و چه اهمیتی در بیرون از زندان داشت که من را برای مدت نامحدود در سلول انفرادی نگه داشتند؟

فخرالسادات محتشمی پور از گفتگوی تلفنی همسرش با دخترشان خبر داد و گفت: 18 روز روزه داری اعتراضی و مشکلات ناشی از آن; این امر باعث افزایش فشار خون و مشکلات احتمالی کبدی برای سید مصطفی تاج زاده شده است.

وی افزود: همسرم عصر امروز با دخترمان تماس گرفت و گفت: او همچنان در سلول انفرادی دولاو اوین به سر می برد و از اول مردادماه در اعتراض به عدم حضور دادگاه و تعیین تکلیف آنها دست به اعتصاب غذا زده است. در زندان عمومی نگهداری می شود. آنها تکذیب کردند

محتشمی پور گفت: در این تماس تلفنی همسرم از فشار خون بالای خود در چند روز گذشته خبر داد. متاسفانه این بیماری خاطره انزوا و قرنطینه سال 88 تا 95 است.

محتشمی تصریح کرد: آقای مصطفی گفت دو آزمایش و سونوگرافی در زندان انجام شده که نشان دهنده مشکلات کبدی و پروستات است. او باید در اسرع وقت به پزشک متخصص مراجعه کند و تشخیص دقیق بدهد.

محتشمی پور گفت: تاج زاده هم گلایه کرد که همه کتاب هایی را که فرستاده ام به آنها نداده و گفته است که در سلول انفرادی هستم. با یک تلویزیون که چندین کانال را نشان می دهد و یک کتاب برای اشتراک گذاری، بعضی روزها چیزی برای خواندن ندارم. این در حالی است که او بیش از دو هفته است که بدون ارتباط با کسی مفقود شده است. وی پیش از این گفته بود که در هیچ سوالی شرکت نمی کند و تا جلسه دبیر شورای نگهبان به دادگاه نمی رود.

وی افزود: در تماس امروز همسرم تاکید کرد که چون من این افراد و سازوکارها را قبول ندارم در محاکمه آنها شرکت نخواهم کرد، هر حکمی که آنها بدهند برایم مهم نیست و زمانی که می دانستند بازجویی نمی شوم. ، چه فرقی بین داخل و خارج زندان بود که باعث بلاتکلیفی من شد. در سلول انفرادی نگهداری می شوند.

وی همچنین گفت: به من گفتند روز شنبه دادگاه است و به من گفتند وکیل بدهم.

همسر تاج زاده گفت: سعی کردم با بازجوها تماس بگیرم اما نتوانستم اما خودشان تماس گرفتند و گفتم هر چه زودتر یک نسخه از جواب آزمایش و سونوگرافی همسرم را به من بدهند تا آنها را نزد پزشک معتمدشان ببرم.

وی بیان کرد: بی شک این مشکلات ناشی از روزه گرفتن آنها در روزهای طولانی تابستان است که باعث تشدید بیماری آنها و بروز بیماری های جدید می شود.

محتشمی پور تاکید کرد: مسئولان سیستم امنیتی و قضایی و مسئولان ارشد نظام که بدون دلیل همسرم را به طور غیرقانونی در بازداشت نگه داشته اند، مسئولیت حفظ جان او را دارند و در صورت بروز کوچکترین خطری باید پاسخگو باشند. از آنجایی که مثل گذشته به راحتی می توانستند دادگاه تشکیل دهند و قضاوت کنند، نیازی به این همه زحمت و هزینه نبود.

وی ابراز امیدواری کرد که قبل از اینکه دردسر و هزینه بیشتری پیش بیاید با عقلانیت و درایت به خانه بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید