ماجرای حذف نزدیکان فتح الله زاده از استقلال

ماجرای حذف نزدیکان فتح الله زاده از استقلال

علی فتح الله زاده پس از حضور در باشگاه استقلال به جای مصطفی آجرلو دستورات مشورتی زیادی را به مردم در حوزه های مختلف صادر کرد اما این دستورات منجر به اتفاقات مثبتی در باشگاه استقلال نشد و در نهایت به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی ها و حقوق ها. از بازیکنان، علی فتح الله زاده از آبی پوشان جدا شد و حجت کریمی جایگزین او شد. رئیس هیئت مدیره و ناظر باشگاه استقلال پس از تحلیف اعلام کرد که دستورات مشورتی در دوران تصدی علی فتح الله زاده از این پس باطل است و به نظر می رسد او عمدا این کار را انجام داده است. چرا که وی در زمان علی فتح الله زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بوده و قطعا بر کار مشاوران باشگاه نظارت می کرد.

با این حال حجت کریمی چندی پیش دلیل لغو احکام صادره به شورایاران باشگاه استقلال را روشن کرد. وی در این خصوص گفت: شورایاران باشگاه ابتدا مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کردند. اگر همان موقع پول استرامخونی پرداخت می شد، الان این مشکلات را نداشتیم.»

علی الظاهر زمانی که علی فتح الله زاده با نامه وزیر و مساعدت سازمان خصوصی سازی نزدیک به 100 میلیارد تومان از بانک شهر دریافت کرد، مشاوران به او توصیه کردند که حقوق بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند چرا که اعتصاب بازیکنان استقلال می تواند. در حالی تکمیل شود که این پول به قصد پرداخت بدهی استراماچونی به علی فتح الله زاده داده شده است و سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان انتظار دارند حقوق بازیکنان و کادر فنی توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود. عامل درآمد باشگاه

با گذشت این روزهای تلخ، حجت کریمی در تلاش است تا با اخذ وام جدید از بانک شهر، علاوه بر پرداخت خارجی، مطالبات بازیکنان و کادر فنی و همچنین مطالبات باشگاه از شریک اول را جبران کند. بدهی‌ها تا آبی‌ها پس از پشت سر گذاشتن هفته‌های پرتلاطم، حداقل در روزهای پایانی این فصل، روی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید