حمله جدید به فتح الله زاده; ماجرای 4 هکتار زمین چیست؟

حمله جدید به فتح الله زاده;  ماجرای 4 هکتار زمین چیست؟

در روزهای گذشته رئیس سازمان خصوصی سازی با انتشار عکسی از شهردار کیاشهر مدعی شد که به گفته وی زمینی در زمان تصدی فتح الله زاده به باشگاه استقلال واگذار شده و این زمین به مساحت 4 هکتار به باشگاه استقلال واگذار شده است. روزنامه استقلال جوان و سپس فروخته شد.

این سوال با واکنش اولیه فتح الله زاده مواجه شد و امروز وقتی خبرنگاران مجددا در این خصوص از قربانزاده سوال کردند، رئیس سازمان خصوصی سازی پاسخ داد که محاکم قضایی وجود دارد و اگر فتح الله زاده مدرکی بر این ادعا داشته باشد، می تواند سخنان خود را از طریق دادگاه مطرح کند. دادگاه ها . وی همچنین از فتح الله زاده خواست درباره زمین 4 هکتاری و نحوه انجام آن توضیح دهد و این سخنان درباره وی کذب است.

ساعتی بعد فتح الله زاده در پاسخ گفت: من نیازی به توضیح در این زمینه ندارم و آقای قربان زاده با توجه به اتهامی که وارد کرده باید پاسخگوی مراجع قضایی باشد. من شخصاً با شهردار کیاشهر صحبت کردم و ایشان اظهار داشتند که در این مورد صحبتی نکرده ام. ضمناً موضوع زمین کیاشهر و شایعات مربوط به آن پس از رسیدگی به آخرین گفتگوها به امید خدا به صورت مستند کامل در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید