ماجرای استعفای فتح الله زاده جدی شد

ماجرای استعفای فتح الله زاده جدی شد

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه ای مهم و تعیین کننده در محل سعادت آباد و دفتر این باشگاه تشکیل جلسه خواهند داد. در این جلسه مدیران باشگاه استقلال ابتدا در مورد مسائل مالی و مشکلات باشگاه برای پرداخت حقوق پادوانی، استراماچونی و سایر موارد مرتبط با این قبیل موارد صحبت خواهند کرد، اما یکی از مهمترین موضوعات این جلسه استعفای علی فتح الله زاده از سمت خود است. مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد بود. در روزهای اخیر حجت کریمی و محمد مومنی دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به این شایعه واکنش نشان داده و قاطعانه آن را تکذیب کردند!

در کمال تعجب علیرغم علاقه مدیرعامل استقلال به مصاحبه رسانه ای، فتح الله زاده در روزهای اخیر هیچ مصاحبه رسانه ای انجام نداده و همین سکوت، شایعات را بیشتر از قبل کرده است.

یک مقام آگاه نزدیک به باشگاه استقلال در این خصوص اعلام کرد که با انتشار اخباری مبنی بر استعفا یا استعفای نابهنگام علی فتح الله زاده، کسانی که پس از سال ها دوباره این مدیر را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب کردند، اعلام کردند; او نباید می‌آمد، چند هفته دیگر جامی را برمی‌داشت، نامش را روی آن می‌گذارد و حالا می‌خواهد بیرون بیاید و برود! فتح الله زاده برای ماندن در مدیرعاملی استقلال آمده است و قطعا استقلال را ترک نخواهد کرد.

هیچ هزینه ای ندارد. در روزهای منتهی به محرومیت مصطفی آجورلو بحث استعفا و برکناری وی مطرح شد اما اعضای باشگاه و مسئولان وزارت ورزش به شدت این موضوع را تکذیب کردند تا اینکه در نهایت در 23 مهرماه از آجورلو محروم شد و علی فتح الله زاده به این سمت منصوب شد. آن عنوان برای یک شب

دیدگاهتان را بنویسید