پشت پرده استعفای علی فتح الله زاده

پشت پرده استعفای علی فتح الله زاده

فتح الله زاده که به گفته قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی قرار بود سه شنبه گذشته برود، سه شنبه این هفته یعنی امروز با یک هفته تاخیر از استقلال جدا شد. او این بار در تلویزیون برای جدایی اعلام آمادگی کرد و نشان داد که از این شرایط خسته شده است.

نکته دیگر اینکه فتح الله زاده هرگز نتوانست پول استراماچونی را ترتیب دهد و در صورت ماندن او در پایان فصل مشکلاتی برای بازیکنان به وجود می آید زیرا آنها نرخ پرداختی را قبول نمی کنند.

به نظر می رسد این بار برخلاف دفعات قبل، فتح الله زاده تمایلی به ماندن نداشت اما به صراحت اعلام کرد که از قربان زاده شکایت خواهد کرد. او البته از برگرداندن 5 میلیارد تومانی که رئیس سازمان خصوصی گفته بود هم پشیمان شد و باید دید تکلیف این پول چه می شود!

در مجموع باید گفت که فتح الله زاده در استقلال روزهای خوبی را سپری نکرد و شاید اگر زمان به عقب برگردد هرگز آرزوی قبولی مدیرعامل استقلال به جای آجورلو را نداشته باشد. حال باید دید با جدایی فتح الله زاده از استقلال استراماچونی چه اتفاقی می افتد و آیا حجت کریمی که به طور موقت جانشین او شده است می تواند به سرمربی ایتالیایی پول بدهد تا استقلالی ها از خطر کسر امتیاز جلوگیری کنند یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید