پشت پرده تذکر جدی سرمربی استقلال به فتح الله زاده

پشت پرده تذکر جدی سرمربی استقلال به فتح الله زاده

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار مقابل ذوب آچان به بررسی مسائل مختلف تیم تحت مدیریت خود پرداخت. یکی از موضوعات مورد بحث ساپینتو مشکلات مالی و پرداخت نشدن حقوق او و شاگردانش بود.

سرمربی استقلال در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد، گفت: 4 ماه است که حقوق دریافت نکرده ام و می تواند بلافاصله دست از کار بکشد و به فیفا شکایت کند تا تمام نیازهای خود را از استقلال دریافت کند. باشگاه.

نکته جالب توجه در مورد این شکایت و تذکری که ساپینتو به باشگاه داد این بود که بعد از این تهدید دوستانه اعلام کرد: اگر امروز در استقلال هستم و همچنان سخت کار می کنم به خاطر بازیکنان و هواداران است. این تیم من از آنها حمایت می کنم و تا آخر می جنگم تا هم جام حذفی و هم لیگ برتر را برای استقلال ببرم.

سرمربی استقلال که در هفته های اخیر به شدت مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفته است، پس از کسب موفقیت های چشمگیر در نیم فصل دوم و نزدیک به آنها دیده می شود، به این ترتیب حمایت همه جانبه استقلالی ها را بیدار کرده است.

پس از انتشار صحبت های ساپینتو در فضای مجازی، موج جدیدی از حمایت هواداران استقلال از سرمربی پرتغالی پرطرفدار این تیم آغاز شد و از سوی دیگر موج جدیدی از انتقادات از مدیریت باشگاه استقلال آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید