شناخت خوبی از رقبایمان داریم/ کارمان در هندبال بانوان قهرمانی آسیا سخت است


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910600

تشریح وضعیت بازیکنان هندبال توسط مربی تیم ملی هندبال بانوان؛

مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: کادر فنی مسابقات قهرمانی آسیا حریفان را به خوبی می شناسد اما کار در این رقابت ها بسیار سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مریم فاروقی مربی تیم ملی بانوان ایران در خصوص اردوهای آماده سازی تیم ملی قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، آخرین اردوی تیم ملی بانوان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از 26 آبان ماه با حضور 19 بازیکن آغاز شده و تا زمان اعزام تیم به کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران افزود: با تیم های هند، ازبکستان، استرالیا و کره جنوبی همگروه هستیم. ما رقبای خود را در این مسابقات می شناسیم زیرا در دوره های قبلی مسابقات قهرمانی آسیا با این تیم ها بازی داشتیم اما متاسفانه نتیجه را از دست دادیم. در این دوره کار بسیار سختی در پیش داریم اما برای کسب بهترین نتیجه با تمام توان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

فاروچی تصریح کرد: در دوره گذشته اردوهای طولانی نداشتیم و سه اردوی یک هفته ای داشتیم اما خدا را شکر بازیکن مصدومی نداریم و شرایط ایده آل است. همه بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و امیدواریم آنطور که انتظار می رود عملکرد خوبی داشته باشند و بازی خوبی را برای حضور در جمع تیم های راه یافته به جام جهانی انجام دهند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن خود را برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا آماده می کند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی ایران با استرالیا، کره جنوبی، ازبکستان و هند همگروه است.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

پنجشنبه 12 آذر؛ ایران – هند

جمعه 13 آذر؛ ایران – ازبکستان

یکشنبه 15 آذر؛ ایران – استرالیا

چهارشنبه 9 آذر؛ ایران – کره جنوبی

پس از پایان مرحله گروهی در مرحله نیمه نهایی، تیم اول گروه آ مقابل تیم دوم گروه ب و تیم دوم آ مقابل تیم اول گروه ب خواهد رفت

همچنین تیم سوم گروه آ مقابل تیم چهارم گروه ب تیم چهارم گروه نیز به میدان می رود آ مقابل تیم سوم گروه ب به تعیین موقعیت های پنج تا هشت ادامه می دهد.

تیم های پنجم از دو گروه برای مشخص شدن رتبه های نهم و دهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این مسابقات 5 تیم برتر سهمیه حضور در جام جهانی 2023 را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید