سعی می کنیم مقابل پرسپولیس فوتبال قدرتمند و آبرومندانه ای ارائه دهیم / با جو بالای جدول کارمان سخت است


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836327

سرمربی تیم فوتبال پیکان قول ارائه فوتبال قدرتمند و آبرومندانه مقابل پرسپولیس را داد و ابراز امیدواری کرد که تیمش با چند اشتباه پیروز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به وقفه طولانی 47 روز گذشته تنها یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. با تمرینات سخت و بازی های دوستانه متعدد سعی کردیم بازیکنانمان را در فرم خوبی نگه داریم. این فصل از سال یک تعطیلی طولانی مدت برای باشگاهی است که در 6 بازی اخیر مجبور به مقابله با این حجم از تعطیلی شده است. ما سعی کردیم برای این تعطیلات برنامه ریزی کنیم و امیدوارم این برنامه عملی شود و بازیکنان ما فردا در شرایط خوبی باشند.

وی در پاسخ به اینکه انتظار می رود پیکان همانند سایر دیدارهای این فصل مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: همه تیم های شرکت کننده در این تعطیلات مشکل داشتند، اما ما سعی کردیم خوب کار کنیم، برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و امیدوارم بازیکنان مان خوب عمل کنند. از بدن و روحیه خوبی برخوردار باشید و به کمک ما بیایید تا یک بازی شایسته در شأن باشگاه بزرگ پیکان انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چند سال با یحیی گل محمدی کار کرده و آیا انگیزه خاصی برای رویارویی مجدد با او وجود دارد یا خیر، گفت: همکاری خوبی با سرمربی پرسپولیس داشتم اما در این دوره و زمان همه از نظر تاکتیکی یکدیگر را به خوبی می شناسند و عملکرد بازیکنان در زمین گویای این موضوع است. فوتبال بازی اشتباه است و امیدوارم فردا بازیکنان ما کمتر اشتباه کنند و از اشتباهات حریف استفاده کنند.

پرسپولیس با 3 غایب به مصاف پیکان می رود

حسینی در پاسخ به اینکه غیبت یحیی گل محمدی روی نیمکت نشینان روی کار پیکان تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: ما کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به حاشیه ها نداریم. ما سعی می کنیم فوتبال قدرتمند و باوقار بازی کنیم.

وی همچنین درباره دیدار مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران گفت: البته بازی با پرسپولیس در این شرایط و جوی که در بالای جدول ایجاد شده سخت است و کار سختی داریم. امیدوارم فرزندان ما در این ماموریت به درستی کار خود را انجام دهند و تا پایان مسابقه شاهد داوری بی نقص باشیم و داور خوب این بازی بتواند در حضور تماشاگران قضاوت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: جا دارد از مدیریت باشگاه پیکان تشکر کنم و در این مدت به خواسته های ما عمل کردند. به ویژه بحث پرداخت بازیکنان و بدهی معوقه برخی از بازیکنان فصل قبل که با دقت فراوان مورد توجه قرار گرفت. امیدوارم بازیکنان قدر این محبت را بدانند و فردا هدیه خوبی به باشگاه بدهند.

پایان میخانه;

دیدگاهتان را بنویسید