قهرمانی کشتی جهان اولویت اصلی ماست/ کارمان در سال آینده بسیار سخت خواهد بود


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839516

من نمی خواستم بازی های آسیایی به تعویق بیفتد.

سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: دوست نداشتم بازی های آسیایی لغو شود و دوست داشتم این مسابقات برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره آغاز آماده سازی اردو گفت: اردوی ما از 20 اردیبهشت آغاز شده و تا 1 خرداد ادامه دارد. تیم ملی که قرار است به مسابقات رده بندی قزاقستان اعزام شود تا 29 اردیبهشت ماه در اردو خواهد بود و پس از آن 48 ساعت استراحت می کند و برمی گردد.

وی همچنین گفت: سایر نفرات از اول خرداد اردو را ترک می کنند و از 14 خرداد تمرینات خود را از سر می گیرند. اردوها با توجه به حضور در مسابقات مختلف بین المللی برای آماده سازی 3 تیم خوب برای حضور موفق در مسابقات جهانی بزرگسالان، امیدهای جهانی و بازی های کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت.

بنا در خصوص حضور مدال آوران جهان و المپیک در اردوهای تیم های ملی گفت: این افراد در کنار رزمندگانی که در مراحل انتخابی از جمله جام تختی موفق بوده اند در اردو هستند و با همدلی، دوستی برای موفقیت تلاش می کنند. ، انگیزه و عشق. ” و تمرین می کنند.

وی افزود: جام جهانی صربستان مهمترین هدف تیم فرانسه در سال جاری است. البته باید دو تیم را برای بازی‌های آسیایی و جام جهانی آماده می‌کردیم، اما با لغو بازی‌های هانگژو، تمرکز اصلی ما روی صربستان خواهد بود.» در نهایت هدف نهایی تیم های ملی کشتی، موفقیت در المپیک 2024 پاریس خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر لغو بازی های آسیایی خاطرنشان کرد: دوست نداشتم بازی های آسیایی لغو شود و دوست داشتم این مسابقات برگزار شود. ظرفیت کشتی از نظر تعداد و تعداد مبارز کم است اما از نظر کیفی رزمندگان خوبی داریم که توانستند در 3 مسابقه کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و جهانی صربستان با تشکیل 3 تیم خوب شرکت کنند.

بنا در پایان گفت: اگر بازی های آسیایی در سال 2023 همزمان با جام جهانی برگزار شود، کار ما بسیار سخت می شود چرا که جام جهانی 2023 سهمیه المپیک پاریس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید