چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود

ساعت: 05:45
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796710

رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی سال نو خود نسبت به هفته های سخت پیش رو هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فرانس 24، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز جمعه گفت که چند هفته آینده برای فرانسه بسیار سخت خواهد بود زیرا این کشور به بالاترین سطح خود یعنی 232200 مورد جدید ثبت شده کووید-19 در 24 ساعت گذشته رسیده است. به تاریخ رسید و با این شرایط وارد جشن های سال نو می شویم.

بر اساس گزارش ها، تعداد موارد جدید ابتلا به کووید در فرانسه در 24 ساعت گذشته برای سومین روز متوالی از مرز 200 هزار نفر گذشت و فرانسه را به یکی از کانون های تاج Omicron تبدیل کرد.

بیماری عروق کرونر قلب در فرانسه بسیار بیشتر از ایتالیا و انگلستان است.

در پاریس، آتش بازی سنتی سال نو در خیابان شانزلیزه لغو شده است، زیرا مقامات شهری می گویند نگرانند که این آتش بازی منجر به عدم کنترل عمومی شود. همچنین بازدید از اماکن عمومی در شب ممنوع است.

با این حال، رئیس جمهور فرانسه گفت که نسبت به آینده “خوشبین” است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طول بحران با اپیدمی کرون گفت: با وجود چالش هایی که با آن روبرو هستیم، فرانسه اکنون قوی تر از دو سال پیش است.

مکرون در سخنرانی خود در شب سال نو بار دیگر خواستار واکسیناسیون گسترده شد و گفت که واکسیناسیون گسترده تنها راه مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب است و افزود: “2022 می تواند سالی باشد که ما از بیماری عروق کرونر قلب بیرون می آییم. بیماری قلبی”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید