سعی می کنیم فوتبال زیبایی ارائه کنیم


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813193

مربیان تیم های فوتبال هواداران و آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی درباره بازی فردا با آلومینیوم گفت: بازی بسیار بسیار سختی مقابل تیم بسیار خوب آلومینیوم داریم. امیدوارم فردا شاهد بازی زنده دو تیم باشیم و هیچ دو تیمی به طور مساوی سود نبرند.
وی افزود: شرایط جدول نسبت به قبل حساس شده و می دانیم که مقابل تیمی بازی داریم که از نظر بازیکن و تجهیزات شرایط بسیار بسیار خوبی دارد. ما همیشه بازی های خوب آلومینیوم را دنبال کرده ایم و شاید در هفته های اخیر نتایج آن چیزی نبوده است که هواداران اراکی دوست داشتند، اما می دانیم که این تیم چه پتانسیل هایی دارد.
سرمربی با تمجید از تیم آلومینیوم اراک گفت: دوست بسیار خوبم رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم است. می خواهم فردا مسابقه پر جنب و جوشی داشته باشیم و شرایط به گونه ای پیش برود که از فرصت ها استفاده کنیم و دست پر به تهران برگردیم.
عنایتی ادامه داد: در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. خدا را شکر نسبت به نیم فصل اول که بی تجربگی باعث شد نتایج خوبی کسب نکنیم در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد و با توجه به بازیکنان بزرگی که داشتیم اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم. فردا سخت کار می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

حتیبی: سعی می کنیم فوتبال زیبایی ارائه کنیم

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران گفت: در نیم فصل دوم مسابقات همیشه فشرده و سخت تر است. چند تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و چند تیم انتهای جدول برای بقا تلاش می کنند. شرایط تیم ما با وجود تردیدهایی که داشتیم خوب است و بازیکنان در این هفته با وجود کمبود فرصت خوب تمرین کردند. برای برخی مصدومیت ها ممکن است فردا تغییراتی داشته باشیم، اما سعی می کنیم مانند فصل فوتبال زیبا باشیم.
وی گفت: گاهی اوقات ممکن است نتایج خوب نباشد اما عملکرد بازیکنان خوب است. “فردا سعی می کنیم خوب بازی کنیم و در زمین خود نتیجه خوبی بگیریم. متاسفانه رامتین سلیمان زاده مصدوم است و بهتر است بازی نکنیم. علیرضا نگی زاده نیز مصدوم است و احتمالا هفته آینده به مسابقات برمی گردد. عباس بیگی نیز اخیرا بازگشته است. به تیم و هنوز آمادگی کامل ندارد امیر نوری هم مسموم است و او را هم نخواهیم داشت. همه بازیکنان خوب تمرین کردند و امیدواریم مقابل تیم پرتلاش و نفتی نتیجه خوبی بگیریم. اگرچه نفت در قعر جدول قرار دارد. جدول، او در نیم فصل اول بازیکنان را برد و کیفیت خوبی پیدا کرد.
سرمربی آلومینیوم در مورد باخت این تیم در دقایق پایانی بازی گفت: ما این حرف ها را نزدیم اما متاسفانه در اواسط فصل هفت یا هشت بازیکن ما تاج گرفتند و بازیکنان تیم را ترک کردند و آسیب بدنی پیدا کردند. در بازی قبلی شرایط خوبی داشتیم و خدای ناکرده اگر بچه های دیگر تاج را نبرند می توانیم به شرایط خوب بدنی خود ادامه دهیم.
حتیبی با بیان اینکه نشست خبری نیم فصل دوم در پیش است، یادآور شد: باید با باشگاه هماهنگ شویم. تغییراتی در هیئت مدیره انجام شد، صحبت هایی شد و البته بازی های ما خارج از اراک بود. در نهایت ما در خدمت هر تصمیمی هستیم که باشگاه گرفته شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید