باید سعی کنیم ریتم آموزشی کشور را با روند توسعه هماهنگ کنیم

باید سعی کنیم ریتم آموزشی کشور را با روند توسعه هماهنگ کنیم

رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت های فراوانی در عرصه فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: باید مسیر طی شده را بازنگری کنیم، نقاط ضعف و کاستی ها را شناسایی و تلاش کنیم تا آهنگ آموزشی کشور مساوی با روند توسعه است

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از دختران نوجوان شرکت کننده در برنامه نمایش بی پایان که به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تمدنی نوین و بدیع به نام مردم سالاری دینی را معرفی کرد که در آن شیوه ای نوین برای ارائه زندگی مردم مدرن

رئیسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را با در نظر گرفتن نیازهای انسان امروزی تأسیس کرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی مخالف خشنودی و آسایش مردم نیست و آن را سرکوب نمی کند، بلکه به آن جهت می دهد. تا مردم بدانند که هدف از زندگی آنها چیست؟

رئیس جمهور ترویج فرهنگ بدحجابی و رفتارهای غیرانسانی از جمله همجنس گرایی در غرب و ترویج آن را مظهر تمدن و پیشرفت، سقوط از سطح انسانیت به خودفراموشی دانست و افزود: غربی ها در فضای مدرن جهانی. با قدرت رسانه‌ای و تکیه بر روش‌های قهری در راستای ترویج فرهنگ برای مردم جهان به‌ویژه ایران اسلامی، مقابله با این تهاجم دقت و ظرافت زیادی می‌طلبد.

رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به جوانان دانست و با بیان اینکه کشور در عرصه فرهنگی و اجتماعی دارای ظرفیت های فراوانی است، گفت: باید مسیر طی شده را بازنگری کنیم، نقاط ضعف و کاستی ها را شناسایی کنیم و تلاش کنیم ریتم آموزشی کشور را درست کنیم. همان فرآیند توسعه است.

«استفاده از ظرفیت جوانان برای حل معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی»، «توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی دختران در عرصه‌های مختلف»، «تلاش برای کاهش فاصله بین نسل‌های متولد شده در زمان حاکمیت فضای اینترنت یا موارد دیگر». n. به نام نسل ز و نسل قبل»، «درک مسائل و نیازهای فرهنگی جوانان و بهبود شرایط زندگی آنان»، «متقاعدسازی و پاسخگویی به شبهات نوجوانان و جوانان»، «تریبون دادن به جوانان در زمینه صدور آرمان های انقلاب اسلامی، «تلاش در تربیت دانش آموزان و جوانان بر اساس آموزه های انقلابی و مهدوی»، «توجه به رشد و تعالی نوجوانان و جوانان در برابر هجمه ها و ابتذال های فکری و فرهنگی به ویژه در فضای مجازی» و «لزوم توجه مسئولان به راهنمایی جوانان در برابر طوفان ها و طوفان های آخرالزمانی» از جمله موضوعاتی بود که 4 از بین دانش آموزان دختر در این جلسه مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید