سیستم آموزشی مبتنی بر دین و سنت نبوی در انتخابات عراق کند / مداخله می کند پروژه هماهنگ استکبار

زمان: 14:42
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778219

ولادت باسعادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ، نگرانی روزافزون مردم در مورد واکسیناسیون ، انتخابات عراق و تلاش مستکبران برای شروع جنگ داخلی در لبنان از نکات برجسته نماز خطبه جمعه این هفته استان یزد بود. ..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ائمه جمعه استان یزد در خطبه های جمعه این هفته خود بر ولادت باسعادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ، نگرانی روزافزون مردم در مورد واکسیناسیون ، انتخابات عراق و تلاش استکبار برای ایجاد تمرکز کردند. جنگ داخلی از طریق لبنان

امام جمعه یزد: سیستم آموزش و پرورش باید نقشه ای بر اساس دین و شیوه زندگی نبوی ایجاد کند

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ، امام جمعه یزد ، در خطبه های نماز جمعه این هفته خود بر لزوم واکسیناسیون بیشتر افراد تأکید کرد: «تاکنون مردم در این زمینه همکاری کرده اند ، اما به دلیل اهمیت موضوع ، افراد بیشتری انتظار می رود در واکسیناسیون شرکت کند. “

با تأکید بر اینکه بهترین راه برای پیشگیری و کنترل بیماری عروق کرونر ، همکاری و مشارکت فعالتر افراد در طرح واکسیناسیون است. تلاش و حمایت بیشتری برای پیشگیری و کنترل بیماری عروق کرونر قلب داشته باشید.

امام یزد روز جمعه به تداوم تحریم ها و فشارها و جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان خنثی سازی تحریم ها است که با استفاده از داخلی به دست می آید. ظرفیت.

ناصری به کشتار مردم افغانستان و حمله به شیعیان این کشور توسط داعش و عناصر استکباری برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان اشاره کرد و همه باید ایده ای داشته باشند.

امام جمعه یزد از دولت و سایر نیروها خواست تا با وزیران برای رسیدگی به مسائل فرهنگی و اقتصادی و معیشت مردم همکاری کنند و مسئولیت های خود را با حمایت اقشار مختلف انجام دهند.

ناصری به ولادت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: زندگی ، شخصیت و اهداف و آرمان های ائمه اطهار (ع) باید الگویی برای مردم و مسئولان

وی بیان کرد: برای اینکه نظام آموزش و پرورش بر اساس اهداف نظام و انقلاب اسلامی نتیجه مناسبی داشته باشد ، باید بر اساس دین و شیوه زندگی نبوی به برنامه ریزی و فعالیت بپردازد.

ابرکوه جمعه من دارم: دخالت در انتخابات عراق یک پروژه هماهنگ استکبار است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های جمعه این روز افزود: همزمان با هفته وحدت لبنان ، یک حادثه تروریستی علیه گروه های حامی حزب الله رخ داد و زنگ خطر به صدا در آمد تا لبنانی ها بفهمند که برخی دستها در تلاش هستند تا کشور را به سمت حکومت غیرنظامی سوق دهند. جنگ ..

به گفته وی ، این جنایات و حتی دخالت در انتخابات عراق یک پروژه استکبار هماهنگ است که از مدت ها پیش برنامه ریزی شده است.

وی گفت: موضوع مذاکرات برای از سرگیری روابط ایران و عربستان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جهان اسلام است. ایران اسلامی به دلیل ماهیت و اسلام گرایی از این مذاکرات استقبال می کند ، اما عربستان به شدت نیازمند گفتگو و روابط با ایران است.

حسینی افزود: بایدن نیز مانند ترامپ به حمایت کامل از عربستان اعتقاد ندارد ، بنابراین از یک سو این کشور احساس انزوا و تنهایی می کند و از سوی دیگر ، جنگ فرسایشی یمن تاکنون 350 میلیارد دلار برای وی هزینه داشته است و این امر نصف شده است. ذخایر و مراکز ارزی عربستان «نفت او هدف موشک های انصارالله است و تصحیح تصویر تند و تکفیری در منطقه و جهان او را ملزم می کند که برای مذاکره اقدام کند و به دنبال توافق راهبردی بین ریاض و تهران باشد.

*** اهمیت مسئولیت اجتماعی از صنعت و معادن در منطقه یزد

امام جمعه مهریز گفت: واحدهای متعدد تولیدی و صنعتی که در سطح شهر وجود دارد تا از ظرفیت داخلی خود استفاده کنند و شرکت های حمل و نقل محلی برای حمل بار خود به نقاط مختلف کشور.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته خود افزود: عدم استفاده برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی از شرکت های حمل و نقل در منطقه باعث نارضایتی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارکنان شرکت های حمل و نقل و باربری مهریز بارها درخواست خود را در این زمینه به صورت حضوری و مکتوب به مسئولان اعلام کرده اند.

روز جمعه ، امام مهریز گفت: اگرچه وی برای رسیدن به حقوق و حقوق ابراز نارضایتی و سفرهای مکرر کرد ، اما تاکنون هیچ اقدام مناسبی در این زمینه در سطح شهر انجام نشده است.

محی الدینی گفت: اگر محموله و کالاهای تولید شده توسط صنایع شهر توسط رانندگان محلی و شرکت های مرتبط جابجا شود ، هم به نفع صنعت و هم به رانندگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط رانندگان بارها به دفتر امام جمعه مراجعه کرده و خواستار پیگیری موضوع شده اند که امیدواریم این موضوع برای همیشه بررسی و محقق شود.

مهریز روز جمعه به اهمیت مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن منطقه اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی باید در ازای دریافت خدمات در حمایت از مردم و مسئولان و توسعه فرهنگی و مدنی شهر مشارکت داشته باشند.

محی الدینی با انتقاد از این واقعیت که برخی واحدهای تولیدی و صنعتی حتی از نام مهریز در تمدید شرکت خود استفاده نمی کنند خواستار اقدام مناسب در این زمینه شد که باعث نارضایتی مردم شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید