مردم از علما و روحانیون انتظار دارند که به عنوان مدعی دین، زندگی ساده و نبوی داشته باشند

وی با تاکید بر دوری روحانیون از اشرافیت و تاثیر آن بر جامعه، افزود: تجمل گرایی این قشر باعث می شود مردم از اصل دین فاصله بگیرند.

رئیس اداره حراست ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ، گفت: علما در سلسله مراتب معرفتی و محبوب جامعه هستند.

عراقی گفت: نقش روحانیت در حراست مقدس بسیار مهم است و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: نقش روحانیت قدم به قدم در جبهه و در دوران دفاع مقدس برای ما مشخص است و همواره در روشنگری و معنویت جامعه موثر هستند.

رئیس اداره حراست ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تغییر مسیر جنگ از سوی دشمن اذعان داشت: تاریخ نشان می دهد که ایران با جنگ های مختلفی مواجه است و روحانیت در این جنگ ها نقش خوبی داشته اند. “

وی افزود: امروز دشمن به دنبال تخریب روحانیت و سپاه است و با جنگ هیبریدی در قالب فضای مجازی به دنبال تغییر باورهای اصلی ما هستند.

عراقی ادامه داد: جامعه شیعه برای خود چارچوبی دارد که این چارچوب دینی را خداوند متعال و پیامبر اکرم در سال های مختلف قرار داده است و نقش روحانیت در این امر بسیار حساس و مهم است.

وی در پایان با بیان اینکه روحانیت همیشه در رأس جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: باید همیشه هوشیار باشیم چرا که تخریب علما زمینه ساز نابودی دین، حکومت اسلامی و پیامبران می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید