فراخوان روحانیون و روحانیون شیعه و سنی برای مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908018

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم به راهپیمایی 22 آبان گفتند: ملت بار دیگر در صحنه شیعه و سنی نشان خواهد داد که ما همیشه پشتیبان انقلاب و نظام هستیم و گام های استوارمان برای ما نخواهد بود. لحظه ای توقف در راه انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ؛ علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم به راهپیمایی 22 آبان با اشاره به اینکه غرش انقلابی مردم از هر اقوام و مذاهب در روز استکبار ستیزی با مشت های گره کرده و با شعار “مرگ بر آمریکا” به جهانیان نشان خواهیم داد، گفتند: با توجه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر، حضور پرشور و یکپارچه مردم در این راهپیمایی به صحنه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

ملت ایران تحت هیچ شرایطی به دشمن باج نمی دهد

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جماعت اهل سنت شهرک مرزی میرهاوه ضمن دعوت از مردم به راهپیمایی 22 آبان گفت: با توجه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر، حضور پرشور و متحد شیعه و سنی در این راهپیمایی خواهد بود. صحنه ماندگار تبدیل خواهد شد.

و افزود: این حضور به دشمنان نشان می دهد که ما همیشه پشت سر انقلاب و نظام هستیم و قدم های استوار ما لحظه ای برای قرار گرفتن در مسیر انقلاب متوقف نمی شود.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: فردا 22 آبان ماه دانشجویان و دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم ثابت می کنند که این ملت تحت هیچ شرایطی به دشمن باج نمی دهد، آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و همیشه شیطنت می کند. و سرکش

مولوی ریگیانپور ادامه داد: تحریم های پزشکی و اقتصادی، حملات نظامی یا حمایت از گروه های تروریستی تنها گوشه کوچکی از جنایات شیطان بزرگ است که بر اساس آن هر چیزی که به امنیت، وحدت و برادری ما لطمه بزند به شدت محکوم می شود. ما این کار را انجام می دهیم زیرا این جنایات توسط آمریکا برنامه ریزی و حمایت شده است.

امام جماعت اهل سنت شهرستان مرزی میرهاوه گفت: شیعه و سنی بار دیگر با مشت های گره کرده پاسخ طعنه های دشمن را خواهند داد زیرا در حوادث اخیر شاهد بوده ایم که دشمنان وحدت و امنیت ما را هدف قرار داده اند. ما معتقدیم که شیعه و سنی با تقویت برادری و برادری خود با هوشیاری بیشتری در صحنه ظاهر خواهند شد.



حضور پرشور مردم مشت محکمی در کام گویان یهوه و استکبار جهانی خواهد بود.

مولوی عبدالستار حسین زهی از علمای برجسته شهرستان هش گفت: دانشجویان مسلمان و پیروان رهبری در 22 آبان 1397 موفق شدند لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کنند و از آن زمان به بعد مبارزه ما با جهانیان. استکبار ابعاد دیگری به خود گرفته است زیرا چهره پلید استکبار برای همه نمایان شد.

وی گفت: مردم ما با توجه به اتفاقات اخیر باید با حضور پرشور و انقلابی خود به همه دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند که هیچ چیزی نمی تواند ملت ما را از آرمان هایشان منحرف کند و کوچکترین نقصی در اعتقادات ما ایجاد کند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: در راهپیمایی و جشن یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت می کنم و از مردم دعوت می کنم با حضور خود ضربه محکمی به دهان گویان و دشمنان وارد کنند.

وی بیان کرد: باید همیشه همراه نظام و انقلاب باشیم و اجازه سوء استفاده برخی از کارگزاران خود را ندهیم و به دشمن مهر ندهیم چرا که دشمن همواره سعی دارد به اسلام و انقلاب حمله کند.

مولوی حسین زهی گفت: برگزاری یوم الله 13 آبان و شرکت در راهپیمایی مردم، باز هم دشمنان و استکبار جهانی را ناامید می کند و متوجه می شوند که ملت ما هوشیارتر و بیدارتر از همیشه هستند و ترفندهای شوم دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهد شد. نتواند کوچکترین نقصی در رعایت این امر ایجاد کند، ملت نظام و انقلاب ایجاد خواهد کرد.



در 13 نوامبر ماهیت شیطانی آمریکا را به جهانیان نشان خواهیم داد

مولوی دوست محمد دروک امام جماعت اهل سنت کهک شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 13 آبان مانند همه مراسم انقلابی در تقویم کشور مهم تلقی شده و نماد استکبارستیزی است.

وی افزود: برای اینکه به دشمنان اسلام نشان دهیم ملتی متحد و همدل هستیم حضور در این موکب ها بسیار مهم و ارزشمند است.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در تلاش است تا مراسم ملی ما را مانند 22 آبان کمرنگ کند و مردم فهیم انقلابی ایران این اجازه را به دشمن نخواهند داد.

وی تصریح کرد: در اسلام، مسلمانان همیشه با هم متحد بوده و هر بار پیروز میدان بوده اند.

به گفته مولوی دروه; استکبار جهانی اگر در گذشته در دنیای واقعی مردم را فریب می داد، امروز در فضای مجازی دست به این فعالیت زده است، بنابراین مردم به ویژه دانش آموزان باید در آماده باش کامل باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه آماده هستیم تا در مناسبتی مانند یوم الله سیزدهم آبان شعارهای بلند سر دهیم تا با حضور گسترده در این راهپیمایی ماهیت شیطانی خود را به رخ مردم جهان بکشیم.


امام ذحق اهل سنت تاکید کرد: از همه برادران شیعه و سنی می خواهم که با هم در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان شرکت کنند تا بتوانیم مشت محکمی بر دهان استکبار بگذاریم و دشمنان ما این را به عنوان هشداری برای آنها قلمداد کنند.

ویمولوی داروه ادامه داد: پیام حضور مردم در این راهپیمایی ناامیدی آمریکا از ملت ایران خواهد بود و مردم ما ثابت کرده اند که در مواقع حساس همیشه در صحنه هستند و مایه ذلت دشمنان خواهند بود.



بصیرت و استکبار ستیزی از مهم ترین دستورات اسلام است

مولوی عبدالصمد دامنی امام جماعت اهل سنت مسجد حقانیه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در حقیقت خداوند متعال پیامبرانی را برای مبارزه با استکبار مبعوث کرده است و یکی از وظایف پیامبر اکرم (ص) مبارزه است. تکبر

و افزود: در واقع باید با کسانی که در یک جامعه حقوق مردم را نادیده می گیرند و به آنها ظلم می کنند، مقابله کنیم.

مولوی دامنی تصریح کرد: گروه خاصی در دنیا هستند که به مظلومان تمام دنیا ظلم و ستم می کنند و در اینجا جامعه مسلمین اعم از دولت و ملت باید اعتراض و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کنند.

وی افزود: امسال با توجه به هجمه های گسترده دشمنان باید حضور مردم انقلابی و دانش آموزان پرشورتر از گذشته باشد تا ضربه محکمی به دهان دشمنان اسلام به ویژه آمریکا وارد شود.



کارزار 13 آبان، ضد متجاوزان را به زانو در خواهد آورد


مولوی خلیل رسولی زاده امام جماعت موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ملت ایران در روز سیزدهم آبان مانند همیشه استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را درک خواهد کرد که هرگز تسلیم آنها نخواهد شد. و با وجود همه توطئه های دشمنان هرگز شکست را نمی پذیرند و مانند گذشته در میدان پیروز هستند.


وی افزود: در واقع ملت غیور ایران اعم از برادران اهل سنت و شیعه به فرامین مقام معظم رهبری در عرصه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان اسلام عمل خواهند کرد و مانند همیشه حفاظت و حراست خواهند کرد. حمایت از مظلومان جهان .

امام موقت اهل سنت تصریح کرد: در واقع حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان مانند خاری در چشم دشمنان و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: دشمنان اسلام از ابتدا به دنبال شکست جامعه مسلمین بودند و همچنان در این عرصه برنامه ریزی می کنند اما باید بدانند که هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

این عالم اهل سنت افزود: در روز 13 آبان مردم شیعه و سنی در راهپیمایی شرکت می کنند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.



حضور در راهپیمایی 22 آبان از وظایف شرعی و قانونی همگان است

مولوی قریشی امام جماعت اهل سنت شهرستان فنوج درباره راهپیمایی 22 آبان گفت: یوم الله 22 آبان، روز نجات علم و دانش، روز پایان سلطه آمریکا در این کشور بود. کشوری که حقوق مردم ما را سلب کرد و در حدی بود که حقوق بشر بود یک حیوان آمریکایی کمتر بود.

وی افزود: این حرکت عظیم جوانان برای ما بسیار تاثیرگذار و بسیار ارزشمند بود، آمریکا همان یهودیان و مسیحیانی است که از زمان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) دشمن بودند و به ما ظلم کردند.

این عالم اهل سنت افزود: شرکت در راهپیمایی یم الله در 22 آبان وظیفه شرعی و قانونی ماست و همه ما از پیر و جوان باید در این اجتماع بزرگ شرکت کرده و وحدت خود را به جهانیان نشان دهیم.



22 آبان روز دشمنی ملت انقلابی ایران با استکبار است

مولوی عبدالغنی محد، امام موقت اهل سنت زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: 22 آبان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر آزار، اسراف، دخالت و زیاده خواهی به ویژه آمریکای متکبر جنایتکار است.


وی افزود: 22 آبان یادآور رشادت ها، بصیرت و دشمنی ملت انقلابی، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

مولوی محد تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همه ساله با برگزاری راهپیمایی سراسری و پرشور یوم الله 13 آبان وحدت ملی و وحدت اسلامی خود را به نمایش گذاشته و پیام انقلاب اسلامی به معنای استقلال، آزادی و استکبار ستیزی اسلامی را سر می دهند. جمهوری.

امام جمعه موقت اهل سنت زاهدان اذعان داشت: مردم مؤمن، متدین و انقلابی زاهدان در 43 سال گذشته امتحان خود را به عنوان مرزداران غیور و فداکار پس داده اند و جان خود را فدای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد. .

وی بیان کرد: بی شک حضور همه مردم در صحنه زاهدانی در راهپیمایی 22 آبان، خط مشی مشترک در برابر تحرکات و تبلیغات مسموم دشمنان، گروهک های تروریستی و جریانات خرابکارانه در سیستان و بلوچستان و مردم این شهر خواهد بود. منطقه ایران اسلامی با حضور تاریخی خود و در این جشن ملی شور و ناامیدی خود را به اردوگاه دشمنان این ملت و نظام تقدیم خواهند کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید