حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان فرصتی طلایی برای اعلام انزجار از جهان استکبار


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908097

حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی گفت: راهپیمایی 13 آبان فرصت طلایی برای ملت ایران اسلامی بود تا با شعور بالا و حضور حداکثری انزجار و نفرت خود را از دنیای استکبار اعلام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی رئیس تبلیغات شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در واقع یوم الله 22 آبان یکی از حماسه های بزرگ مقاومت، مقاومت است. و استکبار ستیزی در برابر جهان استکبار و این روز برای ملت ایران روز فراموش نشدنی است.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط موجود در جامعه از عموم مردم منطقه تقاضا می شود در راهپیمایی 22 آبان شرکت کنند و با حضور خود تحت تأثیر قرار گیرند.

این مسئول تصریح کرد: همه آنها نشانه هایی از استکبار نشان داده اند و یکی از اهداف آنها ایجاد هرج و مرج در ایران اسلامی و تحریف نظام و دستاوردهای آن است اما دشمنان قسم خورده ما باید این موضوع را بدانند و مثل همیشه در گوش خود نگه دارند. میدان جنگ، شکست می خورند و از رویارویی با مردم با بصیرت ایران ناامید می شوند.

وی افزود: دشمنان بدانند که ایران بیش از هر زمان دیگری قدرت دارد و همچنان قدرتمند است.

رئیس اداره تبلیغات ایرانشهر خاطرنشان کرد: بسیاری از رسانه های معاند با انتشار اخبار جعلی فراوان سعی در نشان دادن این دارند که اگرچه در مقابل قدرت ایران ناتوان هستیم، اما با این ابزار جنگ نرم می توانیم کشور پر از هرج و مرج است و بیایید انزوا را نشان دهیم و اینگونه به نقشه های شوم خود برسیم، اما برای رسیدن به اهداف خود کور هستند.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 آبان فرصت طلایی بود تا مردم ایران اسلامی با شعور بالا و حضور حداکثری انزجار و نفرت خود را از دنیای استکبار اعلام کنند.

خجت الاسلام محمودزاده فخرجی گفت: در راهپیمایی 13 آبان همه دانش آموزان و دانشجویان این قشر عظیم که یکی از سرمایه های اصلی است باید با حضور باشکوه و مشت های گره کرده بر دهان گویا شکست دهند.

وی افزود: روز جمعه 21 آبان ماه ساعت 8:30 از میدان قدس به سمت اداره آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر راهپیمایی و سپس محفل انس با قرآن، قرائت قطعنامه، سخنرانی و سخنرانی برگزار می شود. اجرای سرود ملی در مجتمع آموزشی باشد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید