راهپیمایی یوم الله 13 آبان مظهر خشم جوانان ایرانی از استکبار جهانی است.


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904479

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دشمنی استکبار جهانی با ملت مسلمان ایران را پایان ناپذیر دانست و گفت: راهپیمایی یوم الله در یوم الله سیزدهم آبان مظهر خشم مردم انقلابی ایران به ویژه نوجوانان است. و جوانان در مقابل دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حجت الاسلام میتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در دومین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: ، 6 مهر در سالن اجتماعات این سازمان: یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

ادعای اینکه سه حادثه یوم الله در 13 آبان در سه برهه حساس تاریخ وجه اشتراک دارد، استکبارستیزی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دشمنی استکبار جهانی علیه ملت مسلمان ایران را پایان ناپذیر دانست و افزود: راهپیمایی یوم الله در 22 آبان مظهر خشم مردم انقلابی ایران به ویژه نوجوانان و جوانان است. جوانان در مقابل دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه ملت شریف ایران همچون گذشته پشت سر آرمان انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: دشمنی و کینه توزی استکبار جهانی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب تقویت دشمنی ها شده است. روحیه استکبار ستیزی مردم ایران.

وی با اشاره به گفتار و رفتار جنجالی سران استکبار جهان گفت: اعطای مجوز توسعه خدمات اینترنتی از سوی شیطان بزرگ و تحریم داروی بیماران خاص نشان از فریب دولت دیکتاتوری آمریکا و دولت دیکتاتوری آمریکا دارد. عمق نفرت آنها از مردم ایران.”

حجت الاسلام اشجری روز سیزدهم آبان ماه را فرصت مناسبی برای پاسخگویی به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان دانست و گفت: دانش آموزان بخش قابل توجهی از عمر خود را در مدارس می گذرانند پس نباید غافل باشیم. در مورد تحصیلات ما

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان گیلان باید توجه جدی به شناسایی و جایگزینی مدیران انقلابی در مدارس داشته باشد، تصریح کرد: عدم تعهد و پایبندی برخی مدیران و معلمان به مبانی دینی و انقلابی. دلیل چالش های رفتاری و ناهنجاری های اجتماعی دانش آموزان است.

وی از مسئولان استانی خواستار توجه جدی به وضعیت آموزشی نسل نوجوان شد و تاکید کرد که عدم حضور مدیر آموزش و پرورش استان در هیچ یک از جلسات مربوط به یوم الله سیزدهم آبان قابل توجیه نیست.

حجت الاسلام اشجری مساجد و بقاع متبرکه را اساس مبارزه با استکبار جهانی می داند و می گوید: حوزه های علمیه و دانشگاهیان باید برای روشن شدن اغتشاشات و اغتشاشات اخیر اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر استان خبر داد و افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز جمعه 13 آبان ماه تا مصلی های نماز جمعه برگزار می شود. برای جلسات در سراسر گیلان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید