راهپیمایی سراسری برای اعلام انزجار از دشمنان / قطعنامه 7 نقطه ای راهپیمایان علیه دشمن


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906540

مردم تهران و سراسر کشور با برپایی راهپیمایی بعد از نماز جمعه جنایت حرم احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مردم تهران و سراسر کشور امروز (جمعه، ششم آبان) با برپایی راهپیمایی جنایت حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) را محکوم کردند.
این راهپیمایی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
رئیس جمهور و جمعی از مسئولان لشکری ​​و کشوری نیز در راهپیمایی امروز تهران حضور داشتند.

در این راهپیمایی تهرانی ها با سردادن شعارهایی با مضمون الله اکبر یاحسین لا اله الا الله یا زهرا حسین حسین شعار ما شهادت عزت ما لبیک یا حسین مرگ بر آمریکا آژیتاتور داعش مبارک باد. به اتحاد شما، همه این نیروها به عشق رهبر آماده هستند، شعار می دادند: «بیا سپاه، انتقام، انتقام».

همزمان با راهپیمایی محکومیت جنایت فجیع در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد امیر کمندی و شهید نخبه سید فرید معصومی نیز پس از نماز جمعه تهران برگزار شد.

در پایان راهپیمایی سراسری اهالی پایتخت و سایر شهرهای کشور در محکومیت این اقدام تروریستی، قطعنامه این موکب که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، قرائت شد.
متن قطعنامه به شرح زیر است:
به نام خدا
و علم ستمگران این است که سرنگون می شوند.
ایران اسلامی این روزها شاهد حوادث تلخ و ناگواری بوده که عمق نفرت استکبار جهانی و مزدوران آن را از نظام اسلامی و مردم بیدار و همیشه در صحنه نشان می دهد.
ملت بزرگ و رنج کشیده ایران اسلامی در روزهای اخیر مورد هجوم وحشیانه دشمنان و در معرض جنگ ترکیبی مجروحین نظام اسلامی قرار گرفته است.
حمله به نذورات مردمی، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن ماموران امنیتی و بی احترامی به مقدسات کلام الله مجید و هتک حرمت مساجد و اماکن و اماکن دیدنی از جمله اقدامات کثیفی است که از روی ناامیدی توسط مزدوران استکبار جهانی و بین المللی انجام می شود. صهیونیسم اتفاق افتاد و شکی نیست که هر کدام از آنها گناهی نابخشودنی است که قطعاً از سوی مردم و جوانان غیور کشورمان بی پاسخ نخواهد ماند.
گناه کبیره و عمل شنیع تعرض به بارگاه ملکوتی و مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام و جنایت فجیع شهادت جمعی از مظلوم عبادت کنندگان این حرم مطهر محکوم و ننگ ابدی بر عاملان آن خواهد بود. و آغازگر این اقدام تروریستی است.
امروز که با آرمان های والای حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای عزیز و گرانقدر تجدید میثاق می کنیم، موافقت می کنیم. بدین شرح با ندای «الله اکبر» خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم:
1- جنایتی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز رخ داد. این بخشی از نقشه شوم استکبار علیه ملت بزرگ ایران است و بر اغتشاشات و اغتشاشات اخیر می افزاید.
این جنایت مضحک و شهادت زائران مظلوم و بی دفاع را به شدت محکوم می کنیم و برای عوامل معلوم و پنهان و کسانی که در پشت این جنایت وحشیانه قرار دارند خواستار مجازات اشد هستیم.
2- کسانی که در هفته های اخیر زمینه را ایجاد کردند و با تحریکات خود شورشیان را تشویق کردند. دست آنها در خون بی گناهان است و گام هایشان در تدارک این جنایت خونین است و ملت مقتدر ایران هرگز آنها را نخواهد بخشید و مقامات قضایی باید برابر قانون با آنها برخورد کنند.
3- با تاکید بر وحدت ملی، قومی و مذهبی و تشکر از سران مسئولین محترم نظام اسلامی و نیروهای حافظ نظم و امنیت در مقابل فتنه گران، اعلام می داریم که دیگر صبر و تحمل در برابر اقدامات این عوامل بیگانه وجود ندارد. حلال و قوه قضائیه و مسئولان حافظ ما خواهان برخورد قاطع نظم و امنیت با عوامل ریشه‌ای فتنه‌های اخیر و ایجاد شکاف در وحدت ملی بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای هستیم.
4- مقصر اصلی این جنایات را دولت استکبار و در حال فروپاشی آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و حاکمان دست نشانده استکبار منطقه (مثلث یهودی-عرب-غربی) می دانیم البته این حاکمان ظالم و جنایتکار به ویژه حاکمان ارشد منطقه تاوان جنایات سنگین خود را خواهند داد.
5- سنگر تعلیم و تربیت و دانشگاه دارای قداست است و دانشجویان عزیز آینده سازان کشور و مایه سرافرازی ما هستند و دسیسه های شیطانی مزدوران استکبار و یاغی را خنثی می کنند.
6- طغیانگران در این ایام کوشیدند تا به خط روشن ولایت، این ستون اسلام و قوام و استقامت نظام و کشور جسارت کنند و قول می دهیم که از قائم مقامی برحق ایشان دست نکشیم و همچنان خواهیم بود. استوار و استوار، تا آخرین نفس به رهنمودها و رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی توجه داشته باشیم و با استقامت و استقلال از ولایت و ایران و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اعتقاداتمان به دفاع از خود دفاع کنیم. هجوم شوم دشمنان
7- جنایت شهادت جمعی از کودکان این مرز و بوم به انصاف همگان خاتمه داد و راه را بر هر بهانه و بهانه ای بست و با صدای بلند اعلام می کنیم در روزهایی که اعتقادات و مقدسات بازیچه بیگانگان می شود. زائران؛ سکوت هر مسلمانی خیانت به قرآن و در پیشگاه خداوند نابخشودنی است.
و سلام بر تو، رحمت و برکات خدا بر او باد
جمعه 6 نوامبر 1401 هجری قمری
طبق 2 ربیع الثانی 1444 ق

دیدگاهتان را بنویسید