اطلاعیه دعوت به راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار جمعه ۲۴ آذرماه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عموم مردم را به راهپیمایی جمعه خشم و انزجار در روز جمعه 3 آذرماه دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج


، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی برای عموم مردم مارس جمعه خشم و نفرت، جمعه 24 آذر

متن دعوت نامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

نام خدا

غزه قهرمان، قلب خونین جهان، بیش از دو ماه است که با عاملان مستقیم قتل‌ها و جنایت‌های تا دندان مسلح رژیم و صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها با مقاومت و مقاومت جانانه روبرو شده است.

شصت و هفت روز قتل عام بی‌رحمانه انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و به‌ویژه کودکان، در خانه اول مسلمانان و در برابر چشمان جهانیان، در جریان بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ رخ داد. رهبری و حمایت ایالات متحده.

اکنون که حقیقت جنایات نسل کشی مردم مظلوم غزه از سد رسانه ای صهیونیست ها عبور کرده و بر خون پاک کودکان بی گناه نور افکنده و روایت های مغرضانه، مغرضانه و پسندیده رژیم اشغالگر برای حقیقت افشا شده است. در چشم همه جهان و تحولات بی سابقه ای در افکار عمومی بین المللی رخ داد، چهره زشت موجودیت صهیونیستی و ماهیت واقعی رژیم جنایتکار، فاشیست و نژادپرست و استکباری آمریکا بر همگان آشکار شد. cut به ویژه از دولت‌های اردن و مصر انتظار می‌رود که از حق خود برای مالکیت جاده‌ها و بازگشایی سریع گذرگاه‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه مانند غذا، دارو و سوخت استفاده کنند و دست خود را در نسل‌کشی مردم کثیف نکنند. غزه و با کنشگری منفعلانه و دوگانه راه را برای این نسل کشی آشکار و مهاجرت اجباری که توسط آمریکای جنایتکار برای خاورمیانه طراحی و توسط رژیم آپارتاید با چشم انداز اشغال نیل تا فرات اجرا شده است، باز نکنید.

مردم ایران اسلامی که همواره حامی آرمان فلسطین بوده و کشتار برادران و خواهران دینی خود را تاب نیاورده و برای آراستن نبردهای روزانه گروه های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنان ابراز همبستگی کردند، راهپیمایی خشم روز جمعه را ادامه دادند. و انزجار، پس از اقامه نماز جمعه سوم آذرماه در استان های خراسان رضوی، اردبیل، لرستان، مازندران و کردستان با حضور گسترده، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خواستار اقدام عملی از سوی سازمان های بین المللی شد. فوراً رژیم جعلی ماشین کشتار اسرائیل را متوقف کنید و رهبران کودک کش این رژیم بی خدا را محاکمه کنید و برای حمایت از همه کشورها فریاد آزادی قدس شریف را از مردم فلسطین سر خواهند داد.


آیا این خبر مفید بود؟