پاسخ خشم و انزجار مردم از برخی سلبریتی هایشان به چه کسی است؟


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843410

پس از هتک حرمت به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان;

در سال‌های اخیر، برخی از سلبریتی‌های مطرود و خودفروخته با اقدامات تخریبی ۸۵ میلیون ایرانی را خشمگین و خشمگین کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ ارزش کار انسان اثری است که از خود بر جای می گذارد. این تأثیر می تواند مفید باشد و به کمال یا آسیب رساندن به دیگران منجر شود که در نهایت چیزی جز ناراحتی به دنبال ندارد. متاسفانه در سال های اخیر برخی از بازیگران و چهره های سینمای کشورمان شناخته شده اند زیرا سلبریتی ها برای کسب شهرت و بیشتر دیده شدن با بداخلاقی های فرهنگی و تخطی از قوانین و ارزش های کشور به هویت ملی و مذهبی کشورمان آسیب زده اند. و حتی باعث انحراف بسیاری از جوانان و نوجوانان شده است.


* طمع ناتمام سلبریتی ها برای دیده شدن / وقتی هدف دستگاه را توجیه می کند

دنیای بازیگری به دلیل جذابیتی که دارد نوجوانان و جوانان را به خود جذب می کند. زمانی که فردی وارد این عرصه شود، اگر به چارچوب ها پایبند نباشد، به گفته یکی از فعالان رسانه ای، وقتی به هر قیمتی که شده سلبریتی شوید، هر کاری می کند تا بیشتر دیده شود. فرقی نمی کند دروغ، اخاذی، حمایت از تروریست، وطن و ناموس فروشی، هنجارشکنی یا حتی برهنه باشد، این هدف دستگاه را توجیه می کند. آنها هر کاری می کنند تا بیشتر دیده شوند. پوششی که متأسفانه به سرعت نوجوانان را با نشان دادن زندگی مجلل، حتی ساختگی و حتی گاهی اظهارنظرهای نادرست در مورد همه مسائل، حتی مسائلی که بیشتر از آن نمی دانند، به الگو تبدیل می کند. تجربه و دانش اندک و گاه شاهد کارهای مضحک ما کسانی هستیم که نه تنها جایگاه خود را در میان مردم افزایش نمی دهیم، بلکه ارزش آن ها نیز کاهش می یابد. اما مهم این است که این دیده شدن، هر چه که باشد، نباید منکر ارزش های اخلاقی، دینی و ملی باشد و به امنیت روحی و روانی مردم آسیب وارد کند.

با گسترش رسانه‌های مصرف‌گرا از جمله شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که شبکه‌های مبتنی بر تصویر هستند، اکثر سلبریتی‌های این شبکه‌ها توانسته‌اند در این شبکه‌ها ظاهر شوند و یک زندگی مجازی در آنجا کار کنند، که این شهرت کلاه‌بردار آنها به عنوان خودشان است. آنها نیز فریب این شهرت متورم را می خورند و معتقدند این موضوع می تواند مجوزی برای اظهار نظر در هر زمینه و موضوعی باشد، این موضوع تا آنجا پیش رفته است که در بسیاری از موارد شاهد اظهار نظر سلبریتی ها هستیم.


* هنرمندانی که با اقدامات تخریبی خود دیگر ارزش و محبوبیت (جایگاه) در بین مردم ندارند

در تمام دنیا هنرمندان کشور نقش موثری در فرهنگ سازی و اصلاح هنجارها و خدمت به جامعه خود داشته اند، اما در کشور ما بر خلاف هیچ جای دنیا افرادی هستند که در سایه این نظام و مدیریت قرار دارند و با استفاده از امکانات این طرف. هنرمندان و فیلمسازان ایستاده اند و نام یک سلبریتی را یدک می کشند و نام و شهرتی به دست آورده اند. آنها با ارزش های جامعه ایران مخالف هستند. کسانی که روزی آرزوی گام نهادن در عرصه هنر را داشتند و امروز با امکانات کشور به آرزوی خود رسیده اند، آرزوی داشتن تابعیت غیر ایرانی و کسب شهرت جهانی را در سر می پرورانند و با نظام اسلامی بر اساس هویت و ارزش های دینی و ملی مخالفت می کنند و به آنها خنجر زدند. پشتیانی که فکر می کردند خلاف مسیر انقلابشان هستند.

یکی از این سلبریتی های حقیر و خودفروش، صبا کمالی بازیگر کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون است که بارها با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مقدسات و ائمه اطهار اسلامی توهین کرده است. او یک بار در سال 1377 با انتشار پستی در اینستاگرام به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دلخور شد که با واکنش شدید کاربران فضای مجازی مواجه شد. صبا کمالی در این پست گفتگوی توهمی از خود با امام حسین (ع) منتشر کرد و سپس در پایان نوشت به جای عزاداری امام حسین (ع) در مراسم دختر آبی شرکت کنید. با این حال وی بلافاصله پس از واکنش شدید کاربران فضای مجازی این پست را حذف کرد و سپس به جای عذرخواهی با انتشار پستی جدید سعی در توجیه اقدام زشت توهین آمیز خود داشت.


* هنرمندان با ژست های مخالف! و بقاع متجاوزانه در خدمت دشمنان ایران اسلامی است

صبا کمالی بار دیگر در سال 1378 با حدیثی به شوخی و توهین به امام صادق (ع) پرداخت که خشم و رنجش مردم مسلمان ایران اسلامی و بسیاری از کاربران فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی توئیتر را برانگیخت. در پی توهین های مکرر صبا کمالی، بسیاری خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی کشور با وی شده اند.

نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر و خبرنگار روزنامه اصلاح طلب اعتماد، یکی دیگر از افرادی است که در سال 1377 بارها در وبلاگ خود به ائمه جماعات و برخی از این افراد مشهور از جمله باران کوثری، هانیه توسلی، مهناز افشار و نوید محمد توهین کرد. ترانه علیدوستی و بسیاری دیگر نه تنها به توهین او به حرم 85 میلیون ایرانی اعتراض نکردند بلکه از او حمایت کردند. فراموش نکرده ایم که چگونه مهناز افشار با اظهارات ناشایست خود باعث شد تا دانش آموز بی گناه خونخوار را بر زمین انداخته و فرزندان مظلوم یک خانواده یتیم را یتیم کنند.

البته از خودفروشانی که بویی از دین و دین نبرده اند مانند عسگر فرهادی، پیمان معادی، هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی، باران کوثری، هانیه توسلی، مهناز افشار و نوید محمدزاده و … وضعیت کشور. زیرا دشمنان اسلام و انقلاب و اظهار نظرهای بیهوده در مصاحبه با رسانه های بیگانه در تاریخ آنهاست و با دشمنان ملت ایران همسفر شدن، آبروی خود را نیز می فروشند و نان در خون مردم ایران می خورند. در عین حال باید از هویت ایرانی خود در سراسر جهان دفاع کنند.

اینها مترسک های دست نشانده دست صهیونیست ها، جنایتکاران و قاتلان میلیون ها انسان بی گناه و بی دفاع در منطقه هستند که با وقاحت در فیلم ننگین «عنکبوت مقدس» ظاهر می شوند که جسارتی آشکار به هشتمین رهبر شیعیان جهان است. حضرت علی بن موسی. الرضا (ع) باید بازی کند و بی شرمانه بهترین جایزه جشنواره را بگیرد و دل میلیون ها عاشق اهل بیت عصمت و طهارت را به درد آورد.


* داستان عنکبوت مقدس در پشت صحنه اسلام ستیزی و ایران هراسی را دنبال می کند

عنکبوت مقدس فیلمی در مورد سعید حنایی قاتل زنجیره ای زنان مشهدی در اواخر دهه 70 است. پیش از این فیلم عنکبوت به کارگردانی ایرج زاد به این موضوع پرداخته بود. اما تفاوت این دو فیلم چیست؟ رویا کریمی مج، روزنامه‌نگار فراری که سال‌ها پیش در زندان واقیل آباد مشهد با سعید حنایی مصاحبه کرده بود، درباره تفاوت این دو گفت: مهمترین لحظه‌ای که در فیلم ایرج‌زاد عنکبوت سانسور شد، نقش دین و شهر مقدس مشهد بود.

ناگفته نماند که پروژه اصلی رسانه های ضدایرانی استفاده از خطا در جمع بندی است; به همین دلیل است که ایران اینترنشنال، بی بی سی و مسیح علی نژاد بسیار مورد توجه هستند. چرا که این بار جمع بندی رسانه ها در حوزه اعتقادی اشتباه است. سیاست راهبردی رسانه های شیطانی این روزها فقط انتشار اخبار جعلی نیست. بلکه کانون، تأکید و تکرار اخبار تلخ و تعمیم آن از جزء به کل است. پروژه اصلی معرفی سعید حنایی برآمده از هویت دینی مردم ایران است.

امثال فرهادی تا امروز با تمرکز بر اشتباهات سعی در پایان دادن به ظلم حکومت دارند و البته همیشه با این مزدور کنار آمده اند. بعدها با این قاعده از حکومت فراتر رفتند و به مردم ایران حمله کردند و دکانی برای فروش وطن ساختند. اما این بار این خلاصه را به هویت واقعی مردم تعمیم دادند و مدال هایی گرفتند تا عقاید و ایمان اهل بیت را خدشه دار کنند، در حالی که بر چهره درخشان خورشید خاک می پاشند.


97781ab9 b0a7 4aa9 a39c da86102272b1 خبر خاکستری

زر امیر ابراهیمی مدال بهترین مانع زن را از صاحبان جشنواره کسب کرد و فیلم «عنکبوت مقدس» کمترین امتیاز را در بین تماشاگران جشنواره کسب کرد. این درگیری به این معناست که تاریخ تنها هنر بازیگری نیست. اشتباه نکنید، امیر ابراهیمی برای بازی در فیلم عنکبوت مقدس عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت نکرد، اما برای بازی در توهین به مقدسات، اسلام ستیزی و ایران هراسی جایزه بهترین را دریافت کرد.

اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که دستگاه های مسئول و تصمیم گیرنده در حوزه هنرمندان و مشاهیر کشور چه کسانی هستند؟ چرا تا حالا این به اصطلاح سلبریتی ها را جدی نگرفته اند؟ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری که عنوان اسلام را یدک می کشد کجا هستند؟ و آنها را عصبانی می کنند.


918e5f94 57dc 48e9 9c92 bd32c5b656cd خبر خاکستری

مردم مومن و انقلابی اصفهان امشب به مناسبت دهه کرامت در واکنش به هتک حرمت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در اقدامی خودجوش با امت در امام حسین(ع) میدان اصفهان، خشم و انزجار آنها از سازندگان و سازندگان فیلم درباره عنکبوت مقدس و دستانش پشت پرده با مشت های گره کرده و شعارهایی است که فریاد می زنند.


11083288 0fbd 4709 850c 813151c376d7 خبر خاکستری

مردم ایران اسلامی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم و قوه قضائیه انتظار دارند با سلبریتی ها و کسانی که عرصه هنر را بازیچه در جهت اهداف سیاسی و توهین به مقدسات دینی و سیاه نمایی از دشمنان اسلام و نظام می کنند برخورد کند. انقلاب و جدی

مردم انقلابی نصف جهان در جلسه عصر امروز در میدان امام حسین (ع) اصفهان خواستار برخورد جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای تصمیم گیر در نظارت بر عملکرد هنرمندان و مشاهیر شدند.


f1c22000 572e 48ee b7f2 720fc83e77dd خبر خاکستری


1645873a d4fd 4ccd 8d3c 1078b269e7a2 خبر خاکستری


1cb4ff66 6181 41b5 85d6 bbbeeac8663b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید