دعوت از علما و روحانیون شیعه و سنی برای شرکت در شعار 22 باخمن / مرگ بر آمریکا حذف نمی شود.


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807552

مصادف با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

سران و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در سخنان خود خواستار حضور پرشور و انقلابی در کمپین باخمن 22 شدند که برای حفظ آرمان انقلاب اسلامی به صورت خودرو و موتورسیکلت خانوادگی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، در آستانه راهپیمایی 22 بخمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سران و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کردند. مراسم

راهپیمایی باخمان 22 از ساعت 8 صبح امسال به طور همزمان در سراسر کشور در اقصی نقاط استان برگزار می شود.

در همین راستا جمعی از سران طوایف و علمای اهل سنت، بیست و دوم بخمن را روزی تاریخی، نماد مقاومت، اتحاد و همبستگی ملت در برابر طاغوت دانسته و از عموم مردم خواستند با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات آن بیافزایند.

22 باخمن، روز پاسخ دشمنان

حاج عبدالعزیز مراجهی یکی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در حین دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی خانوادگی و خودرویی روز جمعه 22 بهمن به خبرنگار ما گفت: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. یادآوری، غیرت و نیروی مردان و زنانی است که با ایمان به خدا و رهبری امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی ایران را به وجود آوردند.

با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «باخمن 22 و راهپیمایی باخمان 22 مظهر قدرت ملی است. این جلوه ای از اقتدار ملت ایران است. جلوه ای از حضور مردم و اراده و عزم ملی ملت ایران است. «آنها در هر شرایطی به خیابان ها می آیند و خود را به چشم تماشاگران در سراسر کشور نشان می دهند. این خیلی عالی است، گفت: همه با هم به میدان آمدند و ما بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنیم.

22 باخمن مشت محکمی در دهان دشمنان خواهد بود

نورزایی و برهانزهی یکی از بزرگان قوم گرگ بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ما امید علی اسدی ضمن دعوت از مردم به راهپیمایی 22 باخمن گفت: باخمن 22 آغاز تحول جدیدی در تغییر معادلات بود. روابط بین المللی.”

وی افزود: ساختار دوقطبی جهان به سمت جهان اول و دوم بین دو بلوک شرق و غرب عملاً بر فقرا و فقرا به عنوان مستعمره نظام و در هر دو قطب مذهب به عنوان عامل منسوخ و داروی فقیر مسلط شد. جوانان.”

به گفته وی، آموزه حکومت دینی امام راحیل این الگو را به جوامعی آورد که امیدی به آینده ندارند، بنابراین اوج این حرکت معجزه آسا بیست و دوم باخمن است.

گروهبان با تاکید بر اینکه مردم غیور ایران اسلامی در راستای ندای عدالت خواهی مستضعفان جهان تحت رهبری امام خامنه ای، مقام معظم رهبری، به این همایش بزرگ باز خواهند گشت، گفت: درهم شکن لیبرالیسم غربی خواهد بود. نابود شود.

تجدید وفاداری دوباره با انقلاب با مشت های گره کرده

محمد کریم عزیزی یکی دیگر از سران عشایر و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام و سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اقشار مختلف مردم همواره روی صحنه و انقلابی و بلوچستانی شما را به شرکت در روز بزرگ باخمان 22 و عید ملی آن روز که به دلیل شیوع ویروس معروف تاج با ماشین برگزار می شود دعوت می کند.

وی افزود: 22 بهمن سالروز سرنگونی رژیم طاغوتی و رژیم طاغوتی ایران بزرگ است.

گروهبان ادامه داد: مردم ولایتمدار باید برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

وی گفت: سردار دلا شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای حفظ امنیت ملی و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی با سربلندی به دیدار معبود شتافت. همانطور که در شهادت این سردار مظلوم همه مشت های گره کرده بر انتقام سنگین جنایتکاران و شیطان بزرگ تاکید کردند و این مهم را به گوش جهانیان رساندند، باز هم در 22 باخمن مشت های گره کرده مردم این منطقه خواهد افتاد. بر دشمنان

شعار “مرگ بر آمریکا” حذف نشدنی است

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این دشمن است.

وی افزود: امسال ۲۲ اسفند باخمن با حضور خودروها و موتورسیکلت ها برگزار می شود و مردم باید با اشتیاق بیشتری روی صحنه باشند.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا پاک نشدنی است، گفت: مردم ایران، شیعه و سنی همه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد زیرا هزاران شهید برای این انقلاب و آزادی شهدا بدرقه شدند. امروز این راحتی را داشته باشید.

وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه همه آحاد جامعه است چرا که از این طریق می توانیم به انقلاب ادای احترام کنیم و به جهانیان نشان دهیم که تا انتها از انقلاب و آرمان های آن دفاع خواهیم کرد.

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پاسخ به حماقت دشمنان


مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت گنکان سرباز با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران نشان خواهد داد که ملتی فهیم و انقلابی است، گفت: در 43 سال از انقلاب اسلامی ایران، دشمنان این ملت هستند. و نظام در صدد ایجاد تفرقه بین ملت و نظام است، اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره در مراسم مهم ملی شرکت کرده و همبستگی خود را با نظام و حمایت از رهبری سر دادند.

این عالم اهل سنت شرکت در راهپیمایی را یک وظیفه ملی دانست و اذعان داشت: فردا همه آحاد ملت با رعایت پروتکل های بهداشتی در رژه خودروها و موتورسیکلت ها شرکت کرده و مشت های گره کرده خود را بر سر مستکبرین آمریکا خواهند گذاشت. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید