مسئولان باید قیمت را کنترل کنند و شاخ آن را بشکنند / حضور رهبران نیروها در بین مردم مطابق با معیارهای سنت نبوی و علوی است

زمان: 13:39
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778203

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم مقامات قیمت را محدود کرده و بوق آن را بشکنند ، گفت: کسانی که به اموال عمومی تجاوز کردند و به بیت المال خسارت وارد کردند ، نباید احساس راحتی کنند و منابع ملی باید از گلو خارج شود. به “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نمازگزار جمعه این هفته در تهران که پس از 20 ماه به دلیل بیماری کرونر قلب با حضور مردم و قهرمانان تیم ملی کشتی در جام جهانی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد ، گفت: در خطبه های نماز: 20 ماه گذشته پیروزی دشمنان اسلامی به رهبری آمریکای جنایتکار را نشان می دهد. آنها همچنین انتخابات خود را در داخل و در دوره وحشتناک باختند و شکست آنها در منطقه با ترور حاج قاسم عزیز ما تشدید شد و امروز تروریست های آمریکایی چاره ای جز خروج از عراق ندارند و در فتنه های لبنان نیز موفق نشده اند.

وی افزود: در جریان حمله اعراب ناتو به قهرمان یمنی ، مقاومت مردم یمن 7 سال است که ادامه دارد و ماریب به زودی آزاد می شود.

مثلث یهودی-عربی-غربی شورش را متوقف نمی کند

حجالاسلام حاج علی اکبری گفت: آخرین پیوند این شکستها در افغانستان و بزرگترین عملیات نظامی در تاریخ ایالات متحده به افغانستان و فرار ناجوانمردانه آنها از پایگاه آنها بود.

سخنگوی موقت نماز تهران روز جمعه تأکید کرد: “این مثلث یهودی-عربی-غربی از آشوب ها و تحرکات صهیونیستی در مرزهای شمالی ، حوادث اخیر در لبنان و دو انفجار در افغانستان به مدت دو هفته متوالی و ادامه حضور مستکبران جلوگیری نمی کند. حرکت در نظر گرفته می شود با ابراز همدردی با مردم محترم افغانستان ، ما از مقامات فعلی آن کشور می خواهیم که بر زندگی مردم نظارت و حفاظت کنند.

وی ادامه داد: ایالات متحده پس از بیست سال دروغ و فریب ، امروز با 8 تریلیون هزینه و تلفات زیاد وارد منطقه می شود و ما این ابر جنایتکار را ارائه می دهیم که با هشتصد تریلیون هزینه ، چاره ای جز خروج از غرب ندارید. آسیا و افول شما تسریع خواهد شد. ”

حاج علی اکبری با اشاره به تحولات داخلی طی 20 ماه گذشته گفت: نیروهای مسلح ما در خنثی سازی توطئه ها و افزایش بازدارندگی و تمرین می درخشند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در دوران سیف قدس شکست خورد که طی آن اخیراً ناتوی عربی در حمله به یمن قهرمان شکست خورد و مقاومت یمن 7 سال به طول انجامید.

حضور سران قوا در بین مردم مطابق سنت نبوی و علوی است

حجالاسلام حاج علی اکبری در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه تهران می گوید:

وی ادامه داد: این حضور مسئولان در بین مردم مایه دلگرمی ، محبت و تسهیل است و ستاد و خط را به هم نزدیک می کند و البته برای مسئولان وقتی در میان مردم نیامده و نفس گرم عشق مردم را دریافت نمی كنند. ، دلگرم کننده است ”

تفاوت بین مسئولان و مردم خواست شیاطین است

امام جمعه تهران گفت: وجود فاصله و شکاف بین مسئولان و مردم به هر بهانه ای اراده شیاطین است و باید با آنها مخالفت کرد ، زیرا مردم باید خود مسئولان را بشناسند. حضور افراد صادق و مزاحم بسیار استقبال می شود و در اینجا امیدواریم کارکنان ما از فرصت استفاده کرده و در نماز جمعه شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه فضای اداری کشور ما باید دگرگون شود ، گفت: این تحول در فضای اداری باید در دو بعد کارآیی و خوبی انجام شود ، زیرا حفظ شأن مشتریان بسیار مهم است.

وی رویکرد عدالتخواهی و مبارزه با فساد در سه قوه قضائیه ، مجریه و مقننه را یک فرصت طلایی خواند و تأکید کرد: این یک فرصت طلایی و ارزشمند برای پیگیری آرمان های اساسی جمهوری اسلامی است ، من از آن پیروی می کنم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران یادآور شد: این نقص بزرگ عدالت که اکنون در جامعه ما وجود دارد باید توسط مسئولین با تلاش جمعی برطرف شود.

وی افزود: قوه قضائیه باید سخت با این اشکال فساد در گوشه و کنار جامعه ما بجنگد و به منبع فساد در قوه مجریه بیندیشد و انتظار داریم مجلس قوانین ضعیفی داشته باشد که زنجیره ای از فساد را ایجاد کند. “کشور می تواند اصلاح شود.

کمر افراد فاسد باید شکسته شود / مقامات گران قیمت را محدود کرده و شاخ های آن را بشکنند

حاج علی اکبری گفت: متخلفان برای ترویج فساد به همین قوانین تکیه می کنند. از مجلس و دولت انتظار می رود که فرآیندها را اصلاح کرده و در این راستا قوی باشند و قوه قضائیه مطابق قوانین با مفسدان برخورد کند ، زیرا مفسدان باید شکسته شوند و کسانی که به اموال عمومی تجاوز کرده و به بیت المال خسارت وارد کرده اند تحت تعقیب قرار بگیرند و آنها نباید راحت باشند و منابع ملی باید از گلو خارج شود.

خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: “برای همه مسئولان محترم در حل مشکلات کشور به صورت یکپارچه آرزوی موفقیت داریم. اتحاد و تقوا در این اهداف ، پیگیری فوریت و شکستن شاخ بدون شاخ کار را به میزان قابل توجهی گران خواهد کرد.

حاج علی اکبری گفت: امیدواریم کارکنان قیمت را محدود کرده و شاخ آن را بشکنند و سعی کنند امید به زندگی عمومی مردم را افزایش دهند و البته مردم امیدوار و صبور هستند و شرایط را درک کرده و کمک می کنند. ”

وی افزود: در نهاد نماز جمعه توانستیم حدود 6000 موضوع کشور را قبل از تشکیل دولت با تلاش ائمه جمعه کشور شناسایی کنیم که اخیراً به آیت الله رئیسی ارائه شد و وی از وی استقبال کرد. روز جمعه از تهران حمایت می کند و ما این همکاری را با قوه قضائیه و مقننه حفظ می کنیم تا این درخواست ها دائما در اختیار کارکنان محترم قرار گیرد.

در بخشی دیگر از خطبه های تهران ، خطبه جمعه ، ذکر اهمیت جلسات و نماز جمعه و مساجد در متن اسلامی و ایجاد صفوف توحیدی مسلمانان و ترویج وحدت و برادری بین مسلمانان ، می گوید: ما برگشتیم و امروز برای ما روز شیرینی است. به

وی افزود: یکی از بزرگترین تلفات تاج رسوایی ، محدود شدن مراسم مذهبی و به ویژه عدم اقامه نماز جمعه در تهران بود.

حجالاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: “گروههای مذهبی در آن روزها به نفع مردم درخشیدند و نماز جمعه اولین نهادی بود که مشاهده شد ، و یک موسسه افتخار با هماهنگی مقر تاج و در مبارزه با تاج در مجتمع نماز جمعه و جمعه. روشن. ”

وی یادآور شد: البته گاهی در دوره تاج گذاری تا 700 نماز جمعه داشتیم ، اما هشداری نداشتیم و طبق پروتکل ها رفتار خوبی داشتند.

خطبه جمعه تهران در ادامه خطبه ها بیان می کند که پرسنل پزشکی بیست ماه در خط مبارزه بوده اند و پرسنل پزشکی و پیراپزشکی که در این راه کشته شده اند گفته اند: ما شهدای سالم را می پرستیم.

وی در اولین خطبه خود به سه راهبرد اصلی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) برای ایجاد امت اسلامی اشاره کرد: راهبرد اول این بود که امت با نزدیک شدن زمان مرز مشخصی داشته باشد ، عزت و شدت مسلمانان با حفاظت از جریان کفر

حاج علی اکبری ادامه داد: راهبرد دوم عشق ، وحدت و دلبستگی درونی امت به امت اسلامی بود و راهبرد سوم این بود که جامعه اسلامی ، رتبه های آن و نماد وحدت و نماد قدرت آن بر اساس یاد خدا از خداوند متعال یاد کرد.

سخنگوی نماز جمعه تهران با تاکید بر اهمیت وحدت بین جامعه اسلامی ، با تاکید بر اینکه موضوع وحدت یک موضوع سطحی یا روش و تاکتیک نیست ، افزود: موضوع وحدت اساس ، استراتژی و اساس است.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله در وحدت امت اسلامی وحدت روح ، قلب و ذهن است که از آن به برادری تعبیر می شود. وقتی دشمنان هر روز برنامه ای دارند ، ما به اهمیت این همه تأکید مقدسین بر وحدت پی می بریم. ستون فقرات این وحدت مسئله تقوا است.

حاج علی اکبری اظهار داشت: آنچه امت را متحد می کند خواسته های جسمانی و تعصبات جهل و قوم گرایی است. آنچه این را منکر می شود تقوا است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه وجود جریان نفاق به نمایندگی از خیانت نقاب دار به دنبال طراحی و تولید شورشی برای متحد ساختن م believersمنان است ، گفت: شناسایی جریان نفاق و مراقبت از حضور افراد نافذ نیازمند بصیرت است.

وی افزود: این سرمایه بزرگ را تا آخر عمر حفظ کنید و آن را از دست ندهید. با پشتوانه تقوا ، به ریسمان الهی و قرآن و کشتی پیامبر بچسبیم و صفوف خود را مرتب کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان از حضور قهرمانان تیم ملی کشتی در جام جهانی تهران در نماز جمعه تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید