خوش شانس بودیم که شلوغ نبود/ برد شیرینی مقابل استقلال گرفتیم


ساعت: 22:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889455

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شانس آوردیم که بازی با استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوزه مورایس پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی معمولی و کلاسیکی را دیدیم که آسان نبود. اگر اولین بازی لیگ باشد، سخت تر و بدتر می شود.

سرنوشت تیمی که در خانه بازی می کند برد است و به استقلالی ها فشار وارد شد.» وی ضمن بیان این جمله گفت: در نیمه اول سعی کردیم فضاها را بسته و بازی را کنترل کنیم. می خواستیم از فرصت هایی که ایجاد می کردیم استفاده کنیم. در 10 دقیقه اول توانستیم تعادل ایجاد کنیم و زمانی که استقلال بازی را در دست گرفت توانستیم موفقیت خود را در کسب توپ به عقب نشان دهیم. در آن لحظات خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم.

سرمربی سپاهان در خصوص تغییراتی که در تیمش ایجاد کرد، توضیح داد: ما بین دو نیمه تغییراتی ایجاد کردیم و جایگیری بازیکنان را تنظیم کردیم. ما توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و در ضد حمله به گل رسیدیم. برای تیمی که در چنین بازی هایی گل می زند، جبران آن سخت است. مخصوصاً وقتی طرفدارانی ندارید که از شما حمایت کنند.

مورائیس با بیان اینکه سپاهان یک برد شیرین به دست آورد، خاطرنشان کرد: قبلا خوش شانس بودم و امروز هم شانس آوردم که بدون تماشاگر در این دیدار پیروز شدم. نمی توانم بگویم بازیکنان ما هم خیلی خوب بودند اما به آنها تبریک می گویم.

وی درباره برتری مربیان پرتغالی در نیمکت مربیگری گفت: هدف من صحبت از نقاط قوت و ضعف تیم مقابل نیست. بازی آسانی برای هر دو تیم نبود و از این پیروزی بسیار خوشحالیم. حریف قابل احترامی داشتیم و نمی خواهم در مورد کیفیت مربیان صحبت کنم. چون او (ساپینتو) مربی با کیفیتی است.

سرمربی سپاهان باز هم به شانس ثلای پوشان اشاره کرد و گفت: خیلی خوش شانس بودیم که بازی بدون تماشاگر برگزار شد. چون شرایط می توانست به گونه ای دیگر پیش برود. اما اگر ورزشگاه پر از تماشاگر می شد، همین روند را طی می کردیم و با همان روال کار خود را پیش می بردیم.

مورائیس درباره اینکه سپاهان فرصت زیادی به استقلال نداده است، گفت: وظیفه مربی ایجاد تعادل است و همیشه سعی می کنیم تعادل را حفظ کنیم. ما هرگز نباید معیار خود را از دست بدهیم و این روندی است که تیم باید حفظ کند. ما در دفاع متحد بودیم، اما به این فکر نمی کنیم که حریف چند موقعیت گلزنی ایجاد کند. هدف ما این بود که توپ را به گل برگردانیم و این تنها فکر ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید