ما خوش شانس بودیم که به تیر نباختیم


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919869

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل پیکان به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی در هفته سیزدهم گفت: بازی فوق العاده ای بود و تیم ما زیبا بازی کرد اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. پیکان تیم و دونده خوبی بود و کار را برای ما سخت کرد و به همین دلیل نتوانستیم 3 امتیاز بگیریم. تیم پیکان جوان و سریع بود، آنها خیلی خوب پرس می کردند و ما را خوب آنالیز می کردند. روز خوبی برای ما نبود. ما و امیدوارم بتوانیم این تساوی را در هفته های آینده جبران کنیم.

نعمتی درباره مسائل خط حمله پرسپولیس گفت: تیمی که بازی های خوبی می برد می تواند بیرون برود و برای گلزنی مشکلی نداشته باشد. لوکادیا هم بازیکن خوبی برای ما بود و به هر حال با تصمیم شخصی که گرفت، آن 20 درصدی که می توانست کمک کند از بین رفت و امیدوارم در نیم فصل یک مهاجم خوب به دست آوریم.

بیرانوند: خوش شانس بودیم که به پیکان نباختیم

علیرضا بیرانوند پس از تساوی 0-0 پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خیلی سختی بود و انتظار نداشتم پیکان به این خوبی بازی کند، در ابتدای بازی ما را غافلگیر کردند و کمی عقب افتادیم. خیلی ناراحتم که نتوانستیم در ورزشگاه آزادی پیروز شویم چون به خاطر چمن ورزشگاه ها نمی توانیم پاس درستی داشته باشیم. بازی مهمی را باختیم و باید برنده می شدیم. البته ما خوش شانس بودیم که نباختیم. آنها ضد حملات خطرناکی داشتند و باید بگویم خدا به ما رحم کرد.

او درباره جدایی لوکادیا گفت: او انتظارات ما و هواداران را برآورده کرد و نبود او سخت بود. رفتن او کار ما را سخت تر کرد. بازیکنان دیگری هم هستند که ممکن است بیشتر بدود، اما حسن لوکادیا در ضربه زدن به محوطه جریمه خوب بود. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و دوباره گل بزنیم.

گلسیانی: همچنان امیدواریم روزهای بهتری داشته باشیم

گیورکی گلسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل پیکان گفت: متاسفانه 2 امتیاز مهم را از دست دادیم نتیجه خوبی برای قهرمانی نبود و باید در دیدارهای بعدی مراقب باشیم. به خصوص در بخش حمله. در چنین مسابقاتی اگر از فرصت استفاده کنیم می توانیم پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم. متاسفانه 2 امتیاز مهم را از دست دادیم. البته ادامه می دهیم اما همانطور که بعد از بازی قبلی گفتم مشکلاتی داریم و این یکی از آنها بود. باید موقعیت های بیشتری خلق کنیم و گل های بیشتری بزنیم. به روزهای بهتر می رویم.

فرجی: تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

فرشاد فرجی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و پیکان گفت: امیدوارم این دو امتیاز در پایان فصل برای ما هزینه نداشته باشد، اما راه ادامه دارد و قطعا قوی تر ادامه خواهیم داد. قطعا تلاش می کنیم در دیدار بعدی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید