خسروی وفا: جامعه ورزش سالم ترین و مظلوم ترین جامعه محسوب می شود


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903056

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزش جامعه سالم و یکی از مظلوم ترین هاست و باید با اتحاد و همبستگی تلاش کنیم ورزش کشور را به سمت هدف نهایی و هدف اصلی خود سوق دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی ضمن تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: امروز اولین جلسه پس از مجمع کمیته ملی المپیک و تیم جدید و جوان کمیته ملی المپیک شروع به کار خواهند کرد و قطعاً در این مسیر به کمک و حمایت همه فدراسیون ها نیاز داریم.

خسروی وفا حمایت فدراسیون ها را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: اگر فدراسیون ها خوب کار نکنند قطعا کمیته ملی المپیک در مسیر موفقیت قرار نخواهد گرفت و با کمک فدراسیون ها می توان نتایج بهتری گرفت.

وی با اشاره به 5 هزار شهید ورزشی در کشور گفت: همه این شهدا فرمان رهبری را اطاعت کردند و جان باختند و اکنون وظیفه همه ماست که همدیگر را یاری کنیم و با اتحاد کشور را در مسیر سربلندی و سربلندی پیش ببریم. موفقیت، انجام

رئیس کمیته ملی المپیک درباره وضعیت کنونی کشور گفت: جامعه ورزش جامعه سالمی است و ورزشکاران همواره تلاش کرده اند تا پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند و در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کنند.

خسروی وفا با اشاره به 24 اکتبر روز ملی بازی های پارالمپیک گفت: بزرگترین رویداد ورزشی جهان با حضور 70 هزار معلول مانند گذشته در روز ملی بازی های پارالمپیک برگزار می شود. سال ها.

دیدگاهتان را بنویسید