دیدار خسروی وفا با باخ/ سوال رئیس فدراسیون جهانی کوهنوردی درباره وضعیت الناز رکابی


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904501

درخواست رئیس کمیته بین‌المللی المپیک: تیم‌های ملی بانوان ایران باید حضور فعال‌تری در مسابقات جهانی داشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران با رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ انوخ محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی در نشستی ویژه با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

همکاری بیشتر با کمیته بین المللی المپیک در چارچوب منشور المپیک و رعایت قوانین و اصول المپیک از محورهای اصلی این نشست بود.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک همواره به اصول و منشور المپیک وفادار بوده است، از ادامه این روند در دوره جدید خبر داد و افزود: ما متعهد هستیم. مطابق با قوانین المپیک، مانند گذشته.”

در این نشست توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک بر حمایت کمیته ملی المپیک با رعایت اصول و منشور المپیک تاکید کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک همچنین با اشاره به سیاست های این کمیته در خصوص ایجاد فرصت های برابر برای بانوان ورزشکار از کمیته ملی المپیک ایران خواست حضور فعال تری از بانوان ورزشکار ایرانی در رویدادهای ورزشی جهان داشته باشد.

در ادامه این نشست مارکو اسکولاریس رئیس فدراسیون جهانی کوهنوردی با اشاره به ورزشکار شایسته کشورمان الناز رکابی از خسروی وفا خواست تا هر چه سریعتر زمین تمرین این ورزشکار را برای حضور در مسابقات آماده کند تا یک جایزه دریافت کند. سهمیه المپیک 2024 پاریس تا آمادگی کامل برای حضور در مسابقات جهانی آینده را داشته باشد.

خسروی وفا از وضعیت خوب الناز رکابی پس از بازگشت از مسابقات خبر داد و تاکید کرد که کمیته ملی المپیک در تلاش است تا الناز رکابی صخره نورد شایسته کشورمان در مسابقات جهانی آینده شرکت کند و اطمینان داد که این خبر وی از ما می گیرد این کار را انجام دهید، قطعا از اخباری که از رسانه های دشمن به شما می رسد صحیح تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید