تماس فدراسیون با الناز رکابی پس از ماجرای جنجالی بی حجابی

تماس فدراسیون با الناز رکابی پس از ماجرای جنجالی بی حجابی

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) به ماجرای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت: فدراسیون جهانی سنگنوردی از اخبار ورزشکار ایرانی الناز رکابی مطلع است. اطلاعات زیادی در مورد خانم رکابی در فضای عمومی وجود دارد و ما به عنوان یک سازمان سعی کرده ایم حقایق را به درستی بیان کنیم. همچنین با خانم رکابی و فدراسیون کوهنوردی ایران در ارتباط هستیم. درک ما این است که او در حال بازگشت به ایران است.

فدراسیون بین المللی سنگنوردی ورزشی (IFSC) نیز نوشت: تاکید بر این نکته ضروری است که ایمنی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و از هر تلاشی برای ایمن نگه داشتن یک عضو ارزشمند جامعه در این شرایط حمایت می کنیم.

پیش از این حضور الناز رکابی به عنوان تیم ملی سنگ نوردی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشکلاتی را به همراه داشت. وی پس از میدان های ایجاد شده در استوری اینستاگرامش توضیح داد: با سلام خدمت همه هموطنان عزیز و بزرگوار ایران، الناز رکابی هستم با سابقه 20 ساله عضویت در تیم ملی صخره نوردی، ضمن عرض پوزش از نگرانی‌هایی که من ایجاد کرده‌ام، باید گزارش بدهم که فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، با زمان‌بندی بد و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی برای باندا برای بالا رفتن ناخواسته از دیوار خدشه‌دار شد. در حال حاضر طبق برنامه از پیش تعیین شده به همراه تیم به ایران می روم.

دیدگاهتان را بنویسید