اگر تغییر قانون اساسی به فوتبال کمک کند باید بسازیم / باید سریع به نتیجه برسیم

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791891

هرگونه تاخیر در این راه غیرقابل بخشش است

نماینده مردم فریدن و فریدن شهر به نکاتی برای تغییر بند اساسنامه و اصلاح آن اشاره کرد و گفت: اگر تغییر اساسنامه به فوتبال کمک می کند باید انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم فریدن و فریدن در استان اصفهان و عضو کمیته امور داخلی و شوراها درباره تغییر بند اول اساسنامه گفت: و هماهنگی با فیفا: می گویند دولت توان مالی برای این کار را ندارد و گروهی از فدراسیون ها که توسط بخش خصوصی حمایت می شوند. شاید جواب کمک دولت به برخی فدراسیون ها را بدهند اما در بحث ملی و تیم ملی فوتبال ایران با وجود اینکه تیم ملی برای صعود به جام جهانی یک امتیاز کوچک می خواهد، نباید این فرصت را از دست داد. به نظر من اگر تغییر اساسنامه به بخش خصوصی کمک کند که بیاید و کمک کند و تیم ملی فوتبال ما در این زمینه از سوی فیفا تهدید نشود، باید تغییراتی ایجاد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص کمبود زمان برای تغییر و نهایی شدن این اساسنامه ادامه داد: باید با فروردین در فراکسیون ورزش صحبت کنیم تا هر چه زودتر جلسه فراکسیون تشکیل شود و به نتیجه برسیم. چون توانایی ما محدود است.» از سوی دیگر مجلس با طرح ها و دستور کارهای زیادی در دستور کار است. هرگونه تاخیر در این راه غیرقابل بخشش است و مردم نسبت به آسیب های احتمالی فوتبال اعتراض خواهند کرد.

حسین محمد صالحی در پایان افزود: تمام انگیزه مردم تیم ملی فوتبال است. تیمی که این روزها جلو می رود و برای موفقیتش خیلی تلاش می کند. اگر این فرصت از دست برود ضربه مهلکی به نشاط جامعه وارد می شود و بنابراین در هر شرایطی باید این وضعیت به سرعت حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید