اعتراف پیشکسوت پرسپولیس: آن پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود

اعتراف پیشکسوت پرسپولیس: آن پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود

اظهار نظر و ابراز تاسف از محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا توسط پیشکسوت پرسپولیس واکنش هواداران این تیم را به دنبال داشت. وحید کالیچ همچنان از نظر خود دفاع کرد و گفت: ببینید ما بچه های تهران و پرسپولیس هستیم اما تیم دوم من همیشه گفتم و باز هم می گویم استقلال تهران است. تیم اول ما پرسپولیس است اما حذف استقلال هم جای نگرانی داشت چون این تیم می تواند مثل پرسپولیس از آبرو و آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کند. بنابراین اگر ایرانی و فوتبالیست باشید هرگز از این بابت خوشحال نخواهید شد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از اظهار نظرم درباره استقلال، چند هوادار جوان و احساساتی پرسپولیس در فضای مجازی به من حمله کردند، در حالی که من اصلاً حرف بدی نزدم. از قلبم. یحیی گل محمدی در نشست خبری خود همین را به من گفت که به نظرم کار درستی بود. پرسپولیس و استقلال اعتبار فوتبال ایران هستند و همه می دانند که مثل رئال مادرید و بارسلونا یا میلان و اینترمیلان هستند. حالا ممکن است تیم هایی بیایند و قهرمان شوند اما هیچ وقت مثل پرسپولیس و استقلال محبوب نمی شوند. حالا بعضی ها می خواهند غمگین یا شاد باشند و من نظر خودم را می گویم.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره برد اخیر آن تیم مقابل مس رفسنجان گفت: به نظر من پنالتی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان پنالتی نبود. مهدی عبدی خارج از محوطه جریمه حریف خطا کرد و مدافع مس رفسنجان باید اخراج می شد اما خطای پنالتی نبود و کمک داور در آن صحنه اشتباه کرد. به هر حال برد مهم و خوبی بود، چون بردن مس رفسنجان در شهر خودش چندان آسان نبود.

وی به تنهایی یحیی گل محمدی اشاره کرد و افزود: چیزی که در بازی های پرسپولیس مشخص است تنهایی یحیی گل محمدی است. کادر فنی فعلی پرسپولیس به خصوص در لحظات حساس و حساس برای سرمربی نمی تواند کمک فکری خوبی باشد و فکر می کنم یحیی گل محمدی بعد از رفتن حمید مطهری خیلی تنها است. حمید مطهری با یحیی بسیار هماهنگ بود و یک دستیار فنی قوی و دستیار گل محمدی اما در حال حاضر چنین فردی در کادر فنی پرسپولیس دیده نمی شود.

وحید کالیچ شانس سه تیم برای قهرمانی را مساوی دانست و خاطرنشان کرد: معتقدم هر سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس یکسانی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند. سپاهان الان 4 امتیاز از پرسپولیس و سه امتیاز با استقلال فاصله دارد اما شک ندارم در هفته های آینده به خصوص مقابل تراکتوری سرحال و آماده امتیازات را از دست خواهند داد. پرسپولیس می تواند از این فرصت استفاده کند و استقلال در هفته های اخیر بازی های بسیار خوبی انجام داده و در هر بازی بیش از یک گل به ثمر رسانده است. رقابت سختی وجود دارد، هرچند ما پرسپولیسی ها دوست داریم تیم محبوبمان قهرمان شود.

وی در مورد سال 1401 نیز گفت: سال خوبی برای ما نبود، مخصوصاً برای قشر ضعیفی مثل من. گرانی به خصوص دلار بالا واقعا ما را تحت فشار قرار داد و قیمت همه چیز دیوانه شد. ما شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما امیدوارم در سال 1402 قیمت ها بشکند تا قشر ضعیف جامعه نفس بکشند. زندگی واقعا سخت شده است و بیشتر مردم در مخارج روزانه خود غرق هستند. سال 1401 هم برای پرسپولیس بد بود و این تیم نتوانست جام را از آن خود کند. امیدواریم پرسپولیس جبران در سال جدید جانش را جبران کند و بتواند با قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی و یا شاید انشاءالله هر دو را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید