پنالتی به سود پرسپولیس اصلا درست نبود

پنالتی به سود پرسپولیس اصلا درست نبود

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس به نکات جالبی درباره وضعیت فنی این تیم پس از شکست مقابل تراکتورسازی اشاره کرد که در ادامه می خوانید:

* قبل از اینکه به عملکرد بازیکنان بپردازیم، این نکته حائز اهمیت است که شرایط بدنی آنها عجیب بود. شاید به خاطر تعطیلات بازیکنان ما کنار رفتند که به وضوح قابل مشاهده بود. احساس کردم وزنه ای روی پای بازیکنان وجود دارد و آنها نمی توانند درست بدود، هرچند بچه های ما کمی بهتر بودند، اما این مشکل باید حل شود.

*ما برای بیرون آمدن از پرس تیم حریف مشکل داریم. تیم ما نقاط ضعفی دارد. مثل زمانی که از بالا فشار می دهیم. تقریباً مشخص شده است که اگر پرسپولیس را بالا ببرند می توانند تیم را شکست دهند و باید راه حلی برای این مشکلات پیدا کرد وگرنه با ضعف های آشکار خود به شکست ادامه می دهیم.

*تراکتور کاملا برنامه را بازی کرد و همه بازیکنانش می دانستند باید چه کار کنند اما بعد از گل دیگر برنامه ای در پرسپولیس ندیدم. فکر می کنم اگر تراکتورسازی سرحال بودند و از نظر بدنی ضعیف نبودند، خیلی بیشتر ما را به دردسر می انداختند. در نیمه اول بازی معکوس کردند و در نیمه دوم استراتژی تیم را به کلی تغییر دادند و پرس کردند تا جایی که حتی در نوک حمله توپ را به دست گرفتند و جسورانه حملات و ضدحملات را رقم زدند.

*نکته اول این است که به نظرم پنالتی اصلا درست نبود. من مهدی ترابی را خیلی دوست دارم و بازیکن بسیار خوبی است اما به نظرم باید به لوکادیا پنالتی می داد. مهدی قبلاً یک پنالتی را از دست داده بود و از طرفی اگر آن پنالتی را به لوکادیا می داد به روند آقای گلی کمک می کرد و احتمالاً تساوی را افزایش می داد.

دیدگاهتان را بنویسید