نوشی صوفیانی: پنالتی پرسپولیس درست نبود

داوید نوشی صوفیانی بعد از اینکه برای اولین بار در این فصل در بازی اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و دروازه اش را بسته نگه داشت، امروز هم به دنبال زدن دومین کلین شیت خود مقابل پرسپولیس بود اما در روزی که خودش را معرفی کرد. درب او با پنالتی باز شد.

نوشی صوفیانی درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و روی تخته بودیم. در هر دو نیمه نکاتی که آقای ربیعی گفت را بازیکنان بیان کردند و در آن بازی عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم حداقل حق ما در این دیدار برابر بود اما معتقدم مستحق برد مقابل پرسپولیس بودیم. تیم ما عملکرد نزدیکی داشت و موقعیت های گل زیادی ایجاد کرد که اگر شانس می آوردیم و دو توپمان به تیر دروازه نمی خورد و حداقل یکی از آنها به دروازه می رفت، الان 3 امتیاز می گرفتیم.

دروازه بان مس رفسنجان درباره صحنه ای که منجر به خطای عیسی القطر و اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد، گفت: در این صحنه اشتباهی رخ نداد چرا که القطر پایش را روی پای من گذاشت اما متاسفانه تصویر تلویزیون این بود. آنقدر بد که مشخص بود بازیکن پرسپولیس روی من یا من روی او اشتباه نکرده است.

نوشی صوفیانی یادآور شد: اگر القطر در لحظه صحبت کند و صحنه را به داور بگوید، سرنوشت مسابقه عوض می شود و پرسپولیس می بازد نه اینکه یک امتیاز بگیرد، اما متاسفانه تصویر درستی از این صحنه نیست.

وی افزود: متأسفانه شنیده ام که برخی می گویند بی دقتی کردم و اشتباه کردم اما باور کنید القطر پایم را گذاشت و بی دلیل تیمم و نتیجه را در کلینچ از دست داد. با این حال فکر می کنم به خاطر بازی خوب تیم باید برنده می شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید