پنالتی را برای مهمان گرفتند نه پنالتی میزبان را!

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789781

سرمربیان تیم های مس و ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیع پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود. به تیم ذوب آهن و کادر فنی و بازیکنانش خسته نباشید می گویم. فکر می کنم هر دو تیم در ابتدای بازی نسبت به بازی قبلی خود از دو روش متفاوت استفاده کردند.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی به گل رسیدیم و در نیمه اول بیشتر بازی در اختیار حریف بود. فشار وجود داشت و مجبور شدیم سیستم را عوض کنیم. در نیمه دوم توانستیم با ضد حملات خود را کنترل کنیم. ذوب آهن را تیم بسیار خوبی دیدم و این یکی از تیم های با اصالت لیگ برتری است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: کادر فنی ذوب آهن امسال بسیار خوب کار می کند و فضای جدیدی ایجاد کرده است. بازی امروز می توانست روند متفاوتی داشته باشد. شاید بازی به نفع حریف بود اما فکر می کنم دفاع ما قوی بود، هرچند اشتباهاتی هم داشتیم اما در نهایت اتفاقات خوبی که باید برایمان می افتاد رخ داد.

وی ادامه داد: بعد از گل سوم همچنان فرصت گلزنی داشتیم اما همچنان به دو تیم خسته نباشید می گویم. فوتبال خوبی دیدیم و فکر می کنم خط مقدم ما با بازی قبل فرق داشت. ما با هر بازی بهتر می شویم و فراز امام علی و منشا و علیاری می توانند ریتم خود را در حمله حفظ کنند. من از هر سه بازیکن راضی هستم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ربیع گفت: این پیروزی را به مردم خوب رفسنج، شرکت ملی مس و کارگران مجتمع مس تقدیم می کنیم. فکر می کنم این روند برای تیم ما کمی خوب است اما توصیه من به تیمم این است که بازی با ذوب آهن تمام شده است. اگر بخواهیم دوباره به این دیدار فکر کنیم، قطعا بازی بعدی را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تیم داوری این مسابقه و اعتراض دندان به برخی تصمیمات داوران گفت: باید صحنه ها را ببینم و نظر کارشناسان را بشنوم. فکر می کنم پنالتی که گرفتیم درست بود چون من روی توپ بودم. من یکی از مربیانی هستم که در مورد داوری خیلی کم صحبت می کنم. به فدراسیون هم توصیه می کنم اگر نمی خواهد کوچکترین حق هیچ تیمی در لیگ برتر ضایع شود، در اسرع وقت از داور ویدیویی کمک بگیرند تا در شرایط مناسب با داوران مشکلی نداشته باشند. اجرای عدالت

تاتار: پنالتی ما را انجام ندادند

مهدی تارتار پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل رفسجان کپر گفت: این پیروزی را به رفسجان کپر تبریک می گویم. در نیمه دوم به دلیل نیاز به گل مجبور شدیم دوباره کار کنیم و آنها در مقابل حملات خیلی خوب کار کردند. نیمه اول خوب بازی کردیم و می توانستیم به بازی برگردیم اما داور اجازه نداد.

وی ادامه داد: برای من عجیب بود و از هیئت داوران می خواهم بررسی کنند که پنالتی میهمان چگونه درست اجرا می شود اما پنالتی میزبان را اجرا نمی کنند. این منو گیج میکنه وقتی بازی 3-0 می شود می توان گفت مسابقه بی معنی است، اما آنهایی که هوادار هستند می دانند که اگر نیمه اول به بازی برگردیم، مجبور نیستیم در نیمه دوم آنطور بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن افزود: این داور در نتیجه کلی موثر بود و صحنه های دیگری هم در این دیدار بود که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. به هر حال این مسابقه برای ما تمام شد اما از روز اول گفتم این تیم کار زیادی دارد و باید تلاش کنیم اما اصلا نگران نیستیم و مطمئنم در آینده سربلند خواهیم بود. باید منطقی فکر کنیم چون تیم ما در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی نداشته است. به آنها قول می دهم که در پایان این فصل جایگاه خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید