مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور تاکستان میزبان پسران، قزوین میزبان دختران/ سفر انوشیروانی به استان قزوین


ساعت: 15:08
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920784

مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور در بخش پسران به میزبانی تاکستان و نوجوانان دختر در قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در بخش پسران روزهای 22، 23 و 24 آذرماه به میزبانی تاکستان و گروه دختران 24 و 26 آذرماه در سالن غدیر قزوین برگزار می شود.

این مسابقات انتخابی تیم وزنه برداری جوانان کشور خواهد بود و در فینال به نفرات اول تا سوم مدال قهرمانی و به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.
تیم هایی که هیچ سوارکاری در رکوردهای ورودی خود ندارند، می توانند در مسابقات دو سواره شرکت کنند.

همچنین سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری با حضور در استان قزوین و شهرستان تاکستان با محمد علایی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.اسداله حمزه ای ، فرماندار تاکستان و علی رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان.

این دیدارها با توجه به هماهنگی های لازم برای میزبانی قزوین از مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان در گروه دختران و تکستان برای میزبانی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در دسته پسران برگزار شد.

انوشیروانی همچنین با حضور در منزل دو تن از پیشکسوتان وزنه برداری تاکستان که هر دو از پایه گذاران این رشته در شهرستان تاکستان هستند، از زحمات استاد رمضان رحمانی و استاد ستار رحمانی به پاس سال ها خدمت در ورزش شهرستان تاکستان تجلیل کرد.

انوشیروانی را در سفر به استان قزوین حسین مغی دبیر فدراسیون وزنه برداری، محسن جلیلی رئیس کمیته مسابقات و بابک پورعلی مشاور رسانه ای مسئول فدراسیون وزنه برداری همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید