شمس هازارد اصلا لیگ 1 نبود/ اتفاقات یکی دو روز اخیر ممکن است روی ما تاثیر بگذارد

ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793686

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اتفاقات یکی دو روز اخیر جام حذفی ممکن است روی ما تاثیر بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین گفت: به بازیکنان و خانواده هایشان، تیم و هواداران تبریک می گویم. می دانستیم که مقابل تیم سخت بازی می کنیم. هفته گذشته نتایج خوبی داشت. سعی کردیم با کمی تغییر وارد زمین شویم. اتفاقات یکی دو روز آخر جام حذفی می توانست ما را به دام بیندازد. با تشکر از پسرها که آخرین ضربه ها را به خوبی خوردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: 5 شیفت انجام دادیم تا بتوانیم با آرامش بازی را اداره کنیم و انرژی خود را برای بازی با فولاد حفظ کنیم که بازی سختی در اهواز است. 2-3 نتیجه خوب مسابقه این بود که دو سه جوان را به میدان فرستادیم که خیلی از آنها راضی هستیم. می توانیم از آنها به عنوان ذخیره طلای خوبی استفاده کنیم.

منصوریان در خصوص تعویض های تیمش در این دیدار گفت: امید حامدی فر خیلی زود کارت زرد گرفت و سپس 3 بر 2 اشتباه عجیبی مرتکب شد. او یکی از شخصیت های اصلی ماست و باید او را با فولاد بازی کنیم.

وی با اشاره به تعویض عباس بوعذر گفت: یک لحظه فشار در بازی بسیار بالا رفت. عباس قبل از بازی در یک بازی دوستانه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد. او را زود بیرون آوردیم تا مصدومیتش شدیدتر نشود. از عملکرد پورابوالقاسم و خرم آبادی راضی هستم، آنها راه زیادی در پیش دارند و باید سخت کار کنند. از فردین گروسیان هم خیلی راضی هستم که در دروازه خیلی مطمئن بود. او به ما قول داد احمد و فرزین در یک صفحه هستند و تا زمانی که دروازه بان بسیار خوبی در رده امید داشته باشیم، هیچ نگرانی با آنها نخواهیم داشت. پیام پارسا آینده روشنی دارد. نمی دانم موقعیتی پیش خواهد آمد که به او فرصت بدهم یا نه، اما در کل از دروازه بان ها راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره به تعویق افتادن زمان بازی این تیم در جام حذفی مقابل شمس آذر قزوین گفت: یک روز پیش بود، اما با آمادگی و شادابی بهتر آمدیم اما برای بازی اصلی در این دو. یا سه روز باید خیلی خوب ریکاوری کنیم فقط زمان ریکاوری داریم باید یکی دو روز کمپ خود را داخل هتل اضافه کنیم تا بچه ها از نظر جسمی و تغذیه خوب باشند.

وی افزود: بازگشت محمود مطلق زاده برای ما اتفاق خوبی بود اما او هنوز یک مطلق زاده واقعی نیست. ما او را به زودی به زمین فرستادیم تا پیدا شود، او بازیکن بسیار خوبی است. با حضور مطلق زاده حامدی و حنفی در پست هافبک دفاعی تقریبا تضمینی داریم، این باز شدن پای مهاجمان برای گلزنی برای ما بسیار مهم است. اگر تیمی بخواهد نتایجی پیش رو داشته باشد، یا باید یک گلزن خیلی خوب داشته باشد یا یک گلزن خیلی خوب در حال حرکت. در مجموع از عملکرد تیم در این دیدار راضی بودیم.

منصوریان با اشاره به تیم شمس هازارد قزوین گفت: حریف ما اصلا در لیگ یک بازی نکرده است، باید به تیم شمس هازارد و مربی خوب آنها احترام بگذاریم. افکار او بسیار خوب است و من او را می شناسم. آنها اصلا مقابل فوتبال بازی نکردند، می توانستند کاملا بسته بازی کنند و ما را به چالش بکشند، اما در کل 95 دقیقه در وسط زمین فوتبال بازی کردند و به همین دلیل احساس می کنم بازی زیبایی بود. برنامه این مربی را در بازی با سایپا و ماشین سازی دیدم، فقط فوتبال بازی کردند، برایشان آرزوی موفقیت دارم. آنها جوش های بسیار خوبی دارند و اسکلت این تیم خوزستانی است. امروز اکثر بازیکنان استقلال خوزستان را برای قهرمانی دیدم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت حنفی گفت: او را در لیست امروز داشتیم اما طبق سیستم 4-1-3-2، هافبک تدافعی در صورت نیاز می تواند به زمین برود و می توانیم در میدان بازی کنیم. بین حنفی و مطلق زاده باید به زمین می رفت که مطلق زاده شانس بیشتری داشت چون می خواستیم محمود به زودی به ترکیب اصلی بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید