ذوب آهن می خواهد روی داور تاثیر بگذارد/ حریف در آب کدر به دنبال ماهی است


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902918

سرمربی دروازه بانان استقلال گفت: تنها خواسته ما انصاف و برابری برای همه تیم هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهزاد گلم پور در آستانه دیدار با ذوب آخان با اشاره به شرایط اخیر استقلال گفت: شرایط استقلال خوب و مطلوب است. روند صعودی داریم و بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. کارشناسان و هواداران به این پیشرفت استقلال اذعان دارند. تمام تلاش تیم و باشگاه برای بهبود شرایط و پیروزی در مسابقات بعدی است.

سرمربی دروازه بان های استقلال اضافه کرد: این هفته به مصاف ذوب آچان می رویم که تیم خوب و قابل احترامی است. بازی خارج از خانه شرایط خاص خودش را دارد اما استقلال تمرین می کند و برای برد و گرفتن 3 امتیاز به میدان می رود.

وی با اشاره به مصاحبه برخی از اعضای تیم ذوب آچان گفت: از شنیدن این حرف ها متاسفم. نمی دانم چرا برخی از اعضای این باشگاه شروع به گفتن چیزهایی کردند که اصلا فنی نیست. چرا مربیان و بازیکنان ذوب آچان به خود اجازه می دهند در مورد تیم ما صحبت کنند؟ اشتباهات داوری در بازی های قبلی استقلال چه ربطی به تایید همه کارشناسان دارد؟

گلم پور تصریح کرد: همه ما عدالت و برابری را برای همه تیم ها می خواهیم و زوبی می خواهد از آب گل آلود داوری برای خودش ماهی بگیرد. بهتر است مربیان این تیم روی کار خود تمرکز کنند و به جای اینکه روی داور تاثیر بگذارند اجازه دهند بازی شرایط عادی داشته باشد. من مطمئن هستم که هیأت منصفه تحت تأثیر جو زوبی قرار نخواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید