تساوی مقابل پرسپولیس برای ما نتیجه بدی نیست/ موقعیت های خوبی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919863

پیکان سرمربی تیم فوتبال گفت: موقعیت های خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معیتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: این دیدار سخت و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم به دنبال برد بودند و می خواستند سه امتیاز را به روش خود بگیرند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند، اما تساوی نتیجه بدی برای ما نیست و فکر می کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم. . من می خواهم به هر دو تیم تبریک بگویم. اگرچه زمین لغزنده بود، اما بازی خوبی نشان داده شد. فوتبالیست ها موفق شدند هدفمند بازی کنند و از داور برای تصمیم بی نقص تشکر می کنم. امیدوارم داورانی که استعداد دارند به مقام های بالاتر برسند.

سرمربی پیکان درباره احتمالات سوزان بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی را با برد به پایان برسانند. هر یک از تیم ها اگر از موقعیت های خود استفاده می کردند می توانستند برنده مسابقه باشند. موقعیت های خوبی هم داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم.

وی درباره بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس بود. در این مدت بازرسی های لازم را نیز از سپاهانا انجام می دهیم. سپاهان یک نیروی سنتی در فوتبال ایران است و جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است. امیدوارم بازی خوب باشد و نتیجه بازی را فوتبال مشخص کند و تفاوتی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید