پرسپولیس نیازی به تعارف من ندارد/در مقابل تیم های رقیب عملکرد خوبی داشتیم

ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923286

چند نفر از تیم ما جدا شده اند و چند نفر به تیم اضافه شده اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن گفت: ذوب آن امسال مقابل تیم های رقیب عملکرد بسیار خوبی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این هفته مقابل تیمی بزرگ و چالش برانگیز بازی می کنیم، پرسپولیس نیازی به تعارف من ندارد و در این چند سال اخیر هم اینطور بوده است. واقعا عالی و تیم بسیار مستحکمی و تغییراتی که آنها کم داشتند، هر سال تشدید می شدند و این شرایط کار ما را سخت می کند. ما پر از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که پرسپولیس را حتی در ورزشگاه آزادی تحت فشار بگذارند، ما این توانایی را داریم و می توانیم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ذوب آهن امسال مقابل تیم های مدعی عملکرد بسیار خوبی داشته است. بازیکنان ما در طول هفته تمرین خوبی داشتند و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کنیم و امیدوارم فردا برای بچه هایمان خوب باشد و بتوانیم با دست آزاد برویم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آچان بازیکن محروم یا مصدوم مقابل پرسپولیس دارد؟ نکته: بازیکن محروم ما صادق صادقی است که در طول نیم فصل چند نفر ما را ترک کردند و از زحمات آنها تشکر می کنم و چند نفر به تیم ما اضافه شده اند و در صورت رفع مشکلات می توانند در بازی فردا برای ما بازی کنند. . لطفا کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید