تیم جوانان عملکرد خوبی داشت / ما وقت داشتیم

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796432

مربی تیم جوانان گفت: با وجود اینکه زمان کمی داشتیم و مسابقات به دلیل تاج برگزار نشد اما موفق شدیم قهرمان آسیا شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی احمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته برای مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: کیفیت مسابقات بالا بود. در چهار دوره مسابقات شرکت کردم اما این بار کیفیت مسابقات عالی بود. در گذشته حریف ما فقط ژاپن بود، اما این بار تیم های قزاقستان و اردن عالی بودند، حتی تیم قرقیزستان که به آن تکیه نکردیم، کاراته کاهای خوبی داشت.

مربی تیم جوانان ادامه داد: سطح کیفی مسابقات نشان داد که آسیا در خواب نیست و همه کشورها در حال کار هستند. شاید این تصور که مدال گرفتن در آسیا آسان است قدیمی باشد.» همه کشورها سخت کار می کنند و پیشرفت فنی خوبی داشته اند.

وی افزود: با وجود اینکه زمان کمی داشتیم و مسابقات به دلیل تاج برگزار نشد اما موفق شدیم قهرمان آسیا شویم. نتیجه خوبی گرفتیم و در پنج موقعیت دو طلا، یک نقره و یک برنز گرفتیم و یکی از کاراته کاهایمان در 2 ثانیه آخر به دلیل بی تجربگی از رسیدن به فینال بازماند.

احمدی تاکید کرد: در رده سنی نوجوانان یکی از بهترین اجراها را در چند دوره اخیر داشتیم. البته ناگفته نماند که در گذشته تیم ها چندین ماه در اردو بودند اما این بار کمتر از دو ماه اردو را برگزار کردیم، در واقع امسال زمان کمی داشتیم.

وی در خصوص داوری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در رده جوانان تیم از داوری بسیار متحمل شد و در رده جوانان در دسته تا 57 کیلوگرم ناداوری آشکاری صورت گرفت. متأسفانه جوانان رنج زیادی کشیدند.

احمدی در پایان گفت: با تشکر از تمامی مربیان سازنده تیم ملی که تلاش اصلی را انجام دادند و در چندین جلسه تمرینی تیم ملی را از نظر روانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده کردند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید