نتوانستیم به نشست خبری برویم/ وقتی تیم عملکرد خوبی ندارد سرمربی مقصر است

ساعت: 21:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793444

بابت این بازی از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

سرمربی استقلال گفت: نتوانستم به نشست خبری بروم اما آمدم چون می خواستم بابت این دیدار از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نود ارومی در جام حذفی در ضربات پنالتی گفت: واقعیت این است که نتوانستیم به این دیدار بیاییم. می خواستم بابت این بازی از هواداران استقلال عذرخواهی کنم. گفته بودم اگر حریف را دست کم بگیریم با مشکل مواجه می شویم و همین اتفاق افتاد و حریف گل زد و ما درگیر شدیم. باز هم از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم.

او درباره اینکه چرا به بازیکنان کلیدی تیم استراحت داد، گفت: تنها دلیلی که امروز آنها را رها کردم، تمریناتشان بود. برخی از بازیکنان ما در آستانه مصدومیت بودند و هر 4-5 روز یک بار بازی می کنیم. بنابراین تصمیم گرفتم از جوان ترها استفاده کنم. در جام حذفی دنیا شاید تیم های درجه دو و سه بتوانند تیم های لیگ برتری را شکست دهند و حذف کنند که خوشبختانه این اتفاق برای ما نیفتاد اما من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی افزود: همانطور که گفتم نتوانستم به نشست خبری بروم اما برای عذرخواهی از هواداران به جلسه آمدم. حجم کار بازیکنان ما خیلی زیاد بود و به آنها استراحت دادم.

سرمربی استقلال به قاسمی نژاد که 10 هفته بود بازی نکرده بود، گفت: باید در مورد کل تیم صحبت کنم، تیم ما خوب بازی نمی کند و صحبت در مورد فرد خاصی درست نیست. وقتی عملکرد تیم خوب نیست تقصیر سرمربی است که من به عنوان سرمربی عذرخواهی کردم. تمرکز ما روی بازی با پدیده است تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید