تساوی یک نتیجه عادلانه برای بازی ما بود و باید منافع سپاهان/پرسپولیس را هم در نظر گرفت


ساعت: 22:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901766

سرمربی پرسپولیس گفت: باید قوی شویم اما امکاناتی هم باید فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم به گل برسیم. با بازی کاملا خودمان و با پاس های کوتاه توانستیم به دروازه حریف برسیم و نیمه خوبی را به پایان برسانیم. در لحظه ای که باید پاس خوبی می دادیم یا کار را انجام می دادیم مشکل داشتیم. در نیمه دوم بازی مساوی بود اما با اشتباهاتی که فکر می کنم به راحتی به سود سپاهان یا با دو سه ضربه ایستگاهی انجام شد، بازی را به حریف دادیم و موقعیت های آنها بر اساس آن ضربات بود. در مجموع یک مسابقه موقعیتی کم بود و فکر می کنم با توجه به کیفیت فنی نتیجه عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در دو بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کرده است و این مربوط به چند روز تعطیلی لیگ است یا دلیل دیگری دارد؟ طی یک روند خوب.” و توانستیم چهار پیروزی متوالی به دست آوریم؛ به هر حال در تیم ملی 6 بازیکن داشتیم و در برخی از تمریناتمان 12 تا 13 بازیکن حضور داشتیم و به همین دلیل در هماهنگی مشکل داشتیم و می توانستیم. آمادگی خوبی نداریم ضمن اینکه چند هفته است که زمین تمرینی ما را آزار می دهد و به دلیل کیفیت پایین زمین نمی توانیم کیفیت مطلوب را ارائه کنیم و کارمان بسیار سخت شده است.تا به حال علیرغم درخواست های مکرر زمین هیچ اتفاقی نیفتاده است.همچنین لیگ فشرده ای است و همه تیم ها از نظر فنی به سطح خوبی رسیده اند و هفت هشت تیم به هم نزدیک هستند و این نشان می دهد که لیگ فشرده ای داریم.ما باید خیلی قوی تر شویم اما همچنین نیاز داریم تعدادی از امکانات، که باید ارائه شود.

گل محمدی درباره برنامه سرمربی تیم ملی برای در اختیار داشتن ملی پوشان سه روز پس از پایان مسابقات لیگ، گفت: با کی روش هم در این مورد صحبت کردم و مقرر شد روز اول برنامه هفتگی ریکاوری و تمرین را ادامه دهند. اما تا بازی بعدی مان تا شش روز دیگر و نمی توانیم به بازیکنانمان جز دو روز فرصت بدهیم. می خواهیم تیم ملی از نظر فنی آمادگی خوبی داشته باشد. با توجه به تغییرات فنی که رخ داده و کی روش زمان کمی دارد، تمایلی برای کمک به تیم ملی نشان داده ایم اما در هر صورت باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود و قطعا تعامل خوبی بین ما و ملی پوشان وجود دارد. تیم وجود خواهد داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از پایان بازی در بیرون از رختکن پرسپولیس کمی درگیری رخ داده است، خاطرنشان کرد: من آنجا نبودم و بیرون بودم. ما از رختکن آمدیم و چیزی در این مورد به ما نگفتند. بهتر است مشکلات کوچک را خیلی بزرگ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید