برای بازی با استقلال برنامه داریم/ هیچ وقت برای تساوی بازی نمی کنیم


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903149

با هوشمندانه بازی کردن، حتی می توانیم برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال تیم بزرگی است و کار آسانی مقابل آنها نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: امسال بازی آسانی نداریم اما برخی بازی ها انگیزه مضاعفی برای بازیکنان ایجاد می کند. بازی فردا از آن مسابقاتی است که نیازی به انگیزه مربیان ندارد.

وی افزود: انتخاب 11 بازیکن برای من بسیار سخت است زیرا همه بازیکنانم خوب تمرین کرده اند و با انگیزه هستند. سعی می کنیم تغییرات زیادی ایجاد نکنیم و بازی حساب شده را تضمین کنیم. روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و به خوبی سپری کردیم. ما سعی می کنیم زیاد بدویم. اگر چند اشتباه مرتکب شویم، می توانیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن با بیان اینکه تیمش در فصل بیست و دوم باز هم باختی نداشت، گفت: فکر می کنم فولاد هم باختی نداشت و تا نیمه اول بازی شان با پیکان نتیجه 0- بود. 0. ما کاری به این مشکلات نداریم و هرگز برای تساوی بازی نکرده ایم و در مسابقات ضعیف بازی کرده ایم. ما دوست داریم گل نزنیم و برای موفقیت باید دفاع محکمی داشته باشیم، این مهم است حتی برای تیمی که می خواهد قهرمان شود. ما تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم.

تارتار همچنین خاطرنشان کرد: استقلال تیمی است که به خاطر بازیکنان سریع خود از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده می کند. ما برای تک تک لحظات مسابقه برنامه داریم و امیدوارم بچه ها برنامه ها را به خوبی اجرا کنند و بتوانیم یک تیم بزرگ استقلال را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آن در مورد داوری گفت: در ابتدای هفته صحبت های لازم در خصوص قضاوت انجام شد اما برای اینکه تمرکز آقای پیام حیدری که یکی از داوران است مختل نشود. از بهترین داوران ما، من در مورد هیچ چیز صحبت نمی کنم. مطمئنم داور بدون توجه به نتیجه روز خوبی خواهد داشت. برای آقای حیدری هم آرزوی موفقیت دارم.

وی به وضعیت مصدوم ذوب آن اشاره و خاطرنشان کرد: ابراهیم زاده یکی از بهترین بازیکنان ما است و از هفته دوم مصدوم شده است. همچنین محمدعلی فرامرزی را در پست دفاع چپ نداریم. امیرحسین جدیدی در دو بازی قبلی در پست غیرتخصصی خود کار بزرگی انجام داده است. سعید باقرپسند هم نداریم.

تارتار در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و از هواداران می خواهم برای پیروزی ما دعا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید