ما هیچ وقت برای تساوی نجنگیدیم/ از گل ضعیفی که زدیم داغون شدم!


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903296

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما هرگز برای تساوی نمی جنگیم و این اشتباه را نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: حضور در نشست خبری خیلی سخت بود چون در زمان نامناسب گلزنی کردیم و گل بدی زدیم.بازی سختی برای هر دو تیم بود. همه راه ها را بسته بودیم و من خیلی شکسته بودم. بازیکنی که خیلی خوب کار می کرد به اشتباه دروازه ما را باز کرد. زیبایی فوتبال مثل این چیزهاست. قریشی همانطور که بارها ما را موفق کرد در این بازی ما را شکست داد. البته مهدی پور ارسال خیلی خوبی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. فضای بازیکنان سرعتی این تیم را گرفته بودیم و آنها چاره ای جز زدن ضربات ایستگاهی برای گل زدن ما نداشتند. در نیمه دوم سعی کردیم میانگین قد را افزایش دهیم اما در پایان به گل رسیدیم. همه ما با هم شکست خورده ایم و همچنین بارهایی که همه با هم بردیم.

تارتار در مورد این نتیجه و خراب شدن طلسم شکست ناپذیری ذوب آچان، اینکه آیا این تیم در بازی های بعدی برای برد یا نباختن کار می کند، گفت: ما هرگز برای تساوی نمی جنگیم. این اشتباه را نکنید. در همان بازی در نیمه اول سعی کردیم استقلال را در جلو پرس کنیم. برخی از تیم ها پول زیادی خرج کرده اند و برای قهرمانی تیم قفل شده اند. ما با توجه به پتانسیل خودمان نتیجه گیری می کنیم. در بازی با تیم‌های مدعی، ما یک طرف میدان را می‌گیریم و تیم‌های معمولی‌تر یک طرف. سعی می کنیم برای هر مسابقه استراتژی خاصی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آن در مورد نقطه ضعف تیمش گفت: مصدومیت باگرپسند در ابتدای فصل ضربه سختی به ما زد اما بقیه سخت کار می کنند. امسال قهرمانی سختی داریم و فاصله تیم ها کمتر شده است. فکر می کنم تا هفته آخر قهرمانی و سقوط مشخص نشود.

دیدگاهتان را بنویسید