جلسات غیر تشریفاتی و محلی برای سخنرانی است/ من با مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند به عنوان انصراف رفتار می کنم


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918610

حیدری گفت: جلسات استانداری مجالس تشریفاتی نیست که فردی بخواهد در آن سخنرانی کند. در جلسات آتی با هر مدیری که به وظایف خود به عنوان قصور عمل نکرده برخورد خواهم کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری صبح امروز در شورای عالی ورزش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت آمادگی و ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران دارد، گفت: در سفر ریاست جمهوری بودجه مناسبی برای حمایت از ورزش چهارمحال و بختیاری تصویب شد، این فرصتی است. باید قدرش را بداند.
وی افزود: همه باید در قبال ورزش مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده بگیرند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ورزشکاری در عرصه جهانی ظاهر شود و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد مایه مباهات همه مردم ایران است.
حیدری تصریح کرد: ورزش می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند همانطور که در مسابقات جام جهانی شاهد بودیم که چگونه تهدید حجم زیادی از تهدیدات علیه ایران اسلامی خنثی شد.
وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در عرصه ورزش برای رهاسازی عواطف جوانان تلاش کنیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید تصمیمات راهبردی در ستاد عالی ورزش جوانان استان گرفته شود، بحث های اولیه در کمیته ها و کمیسیون ها و تصمیمات نهایی در این شورا اتخاذ شود.
حیدری افزود: همه بخش‌های دستگاه‌های دولتی از صنعت گرفته تا دانشگاه، بسیج و سپاه دارای ظرفیت‌های ورزشی هستند که برای ارتقای ورزش باید تفاهم‌نامه‌هایی با این دستگاه‌ها منعقد شود تا بتوان از ظرفیت‌های آنها برای تحقق اهداف ورزش استفاده کرد.
وی گفت: سازوکار فرهنگ سازی ورزش در چهارمحال و بختیاری باید دنبال شود، این استان ماهیت و ظرفیت بسیار خوبی برای جذب ورزشکاران و تیم های ورزشی دارد، راه اندازی گردشگری ورزشی در دستور کار قرار گیرد و در آینده گزارش ارائه شود. دوستیابی..
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان باید به اردوهای ورزشی تبدیل شود، تیم های ورزشی زیادی در استان برکت رفت و آمد می کنند، تصریح کرد: توجه به ورزش جانبازان و معلولان بسیار مهم است. مورد تاکید قرار گیرد.
حیدری ادامه داد: بخشی از مازاد درآمد مالیاتی باید صرف ورزش شود و این امر توسط سازمان امور مالیاتی و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری باید به سرعت جذب شود و پروژه هایی که نیازی به اقدامات قبلی مانند برگزاری مناقصه ندارند در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جلسات استانداری جلسات تشریفاتی نیست که فردی بخواهد سخنرانی کند. در جلسات آتی با هر مدیری که به وظایف خود عمل نکند برخورد خواهم کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید